جمعه دهم فروردین ماه

سعید صادقی به پرسپولیس پیوست

سرانجام در جذب سعید صادقی که تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای آن اقدام شده بود، پرسپولیس توانست وی را جذب کند.  

صادقی روز گذشته برگه قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد. اما بدنیست بدانید که این بازیکن که توسط مدیر برنامه اش بازار گرمی شدیدی به راه انداخته بود چگونه و با چه مبلغی پرسپولیسی شد.

وی  ۱۲میلیارد تومان دریافت مستقیم دارد، در صورت حضور۵۰ در صدی در کل بازی ها در ترکیب تیم پرسپولیس داشته باشد، مبلغ ۴میلیارد تومان بر پرداختی اش اضافه خواهد شد. همچنین یکی از هواداران پرسپولیس که در دبی از صرافان بزرگ به شمار می آید و از دوستان علی پروین به شمار می آید به صادقی که چند روزی در امارات به دنبال تیم بود پیشنهاد داد در صورت پیوستن به پرسپولیس مبلغ ۴ میلیارد نقد به حساب او واریز خواهد کرد. این اتفاق بعد از امضا کردن صادقی با پرسپولیس به حساب او در دبی واریز شد. در حقیقت صادقی با ۲۰ میلیارد تومان به پیراهن پرسپولیس رسید.

این در حالی است که نشانه هایی از بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس دیده شده است. گرچه گفته شده است که نوراللهی در امارات ماندگار شده است، اما خبرهایی دریافت شده که واسطه های پرسپولیس در امارات او را راضی کرده اند که با دریافت رضایتنامه اش از باشگاه الشباب الاهلی  به پرسپولیس باز گردد. خسارت و غرامت دریافت رضایتنامه نوراللهی را همان هواداران و واسطه های پرسپولیس که در امارات مقیم هستند، پرداخت می کنند.