شنبه یکم اردیبهشت ماه

پیوس: پرسپولیس به قدرت اول تبدیل می شود

خریدهای آن چنانی این فصل پرسپولیس نه تنها هواداران و بلکه پیشکسوتان این باشگاه را سر شوق آورده است. فرشاد پیوس مهاجمی که بوی گل می داد و پیشکسوت این باشگاه از آن دست یاران قدیم این تیم و این باشگاه به شمار می آید که از خریدهای این فصل باشگاه به نیکی یاد می کند.

گپ وگفت ما با پیوس امروز در همین رابطه است  و در فواصل این صحبت ها گذری هم بر سایر احوال فوتبال شده است.

مسائل تیم را پیگیر هستم. به خریدهای جدید آگاهی دارم. نوع یارگیری خوب است، باید یک مهاجم ششدانگ به خط حمله اضافه کرد. اگر خارجی باشد ایده آل خواهد بود.

 

* نوع یارگیری ها به گونه ای دیده می شود که پرسپولیس امروز مانند پرسپولیس دوران علی آقا پروین دیده شود. قطعا در این فصل پرسپولیس عقب افتادگی فصل گذشته را جبران خواهد کرد.

 

* با آنکه تیم خوبی در حال بسته شدن است، اما کار یحیی گل محمدی سخت خواهد شد؛ چون تیم پرستاره هم دردسر های خودش را دارد. همه دوست دارند بازی کنند و همه دوست دارند تا با پرسپولیس دیده شوند. گل محمدی باید براساس توانایی فنی و آمادگی بازیکنان و شرایط تیم حریف در چیدمان تیم مدیریت قوی به خرج دهد.

 

پرسپولیس با این تیم و کمی هوشیاری در این فصل به قدرت اول تبدیل خواهد شد. حتی در لیگ آسیا هم تعجب همگان و آسیایی را برانگیخته خواهد کرد.

 

به این پرسپولیس امیدوارم. این پرسپولیس باعث خواهد شد تا امسال شور وهیجان و بازی های پرتماشاگر را درورزشگاه شاهد بود و از رقم خوردن پیروز یها لذت خواهند برد.

 

*تعجب می کنم چرا این روزها به دنبال تغییرات مربی تیم ملی هستند.

 

*در این فرصت کم کدام عاقلی مسئولیت قبول می کند. آن روز که نباید اسکوچیچ را در تیم ملی قرار می دادیم دچار اشتباه شدیم، اما امروز زمان تغییر مربی تیم ملی نیست.

 

* هرمربی را وارد کنیم تا بداند باید بدون بازی تدارکاتی در جام جهانی حاضر باشیم با هواپیمای اف ۱۴ پا به فرار خواهد گذاشت.

 

*در این مقطع اعتقادی به تغییر مربی در تیم ملی ندارم، اما می دانم که برخی ها با نشست های زیر زمینی در حال نقشه کشیدن جهت برداشتن اسکوچیچ هستند که این هم مانند آوردنش اشتباه است.

گفت و گو: اکبر عزیزی