شنبه یکم اردیبهشت ماه

در اردوی آبی پوشان چه می گذرد؟

اقدام اول تیم سپاهان نتیجه داد و محمد دانشگر از اردوی آبی پوشان شکار شد.

اکنون سپاهانی ها درصدد اقدام دوم خود هستند، سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان که به دلیل خدمت سربازی بین خود با استقلال جدایی ابجاد کرد در تیررأس شکار سپاهانی ها قرار گرفته است؛ حتی شنیدیم که سپاهانی ها تلاش بیشتری به کار گرفته اند که خدمت سربازی یزدانی را به گونه ای فراهم کنند تا وی جهت بازی در سپاهان مشکلی ایجاد نشود.

* جدایی دانشگر از استقلال  واکنش برخی از بازیکنان فعلی استقلال را همراه داشت، خصوصا مهدی مهدی پور.

مهدی پور در توئیتر خود نوشت، آدم خانواده را به پول نمی فروشد. دانشگر که واکنش تند مهدی پور را دریافت کرده است، درپاسخ گفته منتظر بمان تا در پاسخ خود فاش کنم تو کی هستی تا همگان بدانند که زبان وقلبت یکی نیست. منتظر باش تا بدانی که پا را نباید از گلیم خود بیشتر دراز کنی.

برقراری ارتباط بین استقلالی ها با نور افکن چپ پای تیم سپاهان آغاز شده است. آبی ها تلاش دارند تا نورافکن را مجددا به استقلال باز گردانند، اما دو مشکل وجود دارد، اول آنکه نورافکن با سپاهان قرارداد دارد و برای رسیدن به رضایتنامه باید مبلغ سنگینی به سپاهان پرداخت شود. میزان پرداختی به اندازه ای است که پرسپولیسی ها برای شکار او منصرف شدند، قطعا استقلال هم با همین مشکل مواجه خواهند شد.

مشکل دوم اینکه،خود نورافکن تمایلی به بازگشت به استقلال را ندارد.

ساپینتو مربی پرتغالی استقلال به مدیران باشگاه پیشنهاد داده است، برای تشکیل خط حمله آتشین، سه مهاجم خارجی مد نظر من قرار دارد که باشگاه استقلال باید یکی از این سه مهاجم را بردارد. در صورت توافق مدیران باشگاه با پیشنهاد ساپینتو، ارسلان مطهری باید از لیست استقلال خارج شود. گذشته از این موضوع باید به رفتارهای سر مربی جدید توجه داشت،هنوز نیامده و هنوز دست به کار نشده خودرا در مسیر نقل وانتقالات قرارداده تا مورد نظر هایش با هماهنگی او وارد استقلال شوند.

* یکی دیگر از بازیکنانی که استقلالی ها برای جذب وی ارتباط بر قرار کرده اند،علی کریمی است. استقلالی ها این روزها در خط میانی کمبودهای فراوانی را احساس می کنند که نیاز است بیشترین خرید در این ناحیه داشته باشند، نشانه رفتن کریمی به همین دلیل است، اما کریمی به پیشنهاد استقلا لی ها پاسخ منفی داد تا فوتبال خودرا در آن سوی مرزها دنبال کند.