جمعه دهم فروردین ماه

علی دایی: با کدام فدراسیون، تیم و امکانات می خواهیم شگفتی ساز جام جهانی شویم

علی دایی  بار دیگر لب به سخن گشود. این بار محوریت و اشاره و صحبت های تند او متوجه فدراسیون فوتبال، تیم ملی، حضور در جام جهانی و شایعات درخصوص جانشینی وی به جای اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال قرار داشت.

دایی در خصوص اداره فدراسیون فوتبال گفت: این چه طریقه اداره فدراسیون فوتبال است. در کجای دنیا فدراسیون فوتبال به این شکل اداره می شود.

از شعار فاصله بگیریم. در شعار نگوییم ورزش و فوتبال از سیاست جداست. آیا شما این جدایی را در فوتبال ما لمس و درک می کنید.

چرا با مردم شفاف صحبت نمی شود؟ چرا می گوییم در جام جهانی انگلیس را شکست خواهیم داد. باور کنید امکانپذیر نیست، حتی نمی توانیم از پس ولز و دیگران بر آییم.  سخت است. بی جهت توقعات را بالا نبرید.

با کدام امکانات، با کدام تیم، با کدام بازی های تدارکاتی می خواهیم در جام جهانی به تیم شگفتی ساز تبدیل شویم. مگر دیگران مثل ما بیکار و بدون برنامه هستند.

کسی با من در مورد حضور  در تیم ملی به جای اسکوچیچ صحبت نکرده و بالاتر از آن خودم هم راغب به حضور در تیم ملی نیستم.

با این نوع فدراسیون با این نوع برنامه ریزی که نمی توانیم برای تیم ملی دیداری تدارکاتی مهیا کنیم. در جام جهانی برای تیم ملی آبی گرم نخواهد شد. آخه این چه برنامه ای و تدارکی است که تو این گرما ما می رویم در قطر اردو بر پا می کنیم، اما خود قطری ها اردویشان را در اسپانیا دایر می کنند. آیا باید به این برنامه ریزی فدراسیون فوتبال دل بست.