جمعه سی و یکم فروردین ماه

روشن: نقد من به صحبت های ساپینتو است

حسن روشن اسطوره فوتبال وباشگاه استقلال از شرایط موجود فوتبال گله مند است و می گوید: بی جهت برای دریافتی بازیکنان سقف نگذارید. اینگونه طرح ها همان پاک کردن صورت مسله است.

وی گفت: به جای این حرف ها بروید سراغ آکادمی ها. تا مادامیکه اکادمی ها درست نشود و کارخانه بازیکن سازی فعال نشود ،آش همین است. چرا باید فلان باشگاه که از بودجه دولتی تغدذیه می شود برای تیم های پایه اش نزدیک به تیم را زخمی می کند و نزدیک به ۵۰ بازیکن سایر تیم ها را شکار کرده تا وانمود کرد هم در پایه قوی است و هم جوان ترین تیم را در اختیار دارد. خرابی و بیماری فوتبال از عدم توجه به آکادمی هاست.

در بخش تیم استقلال باید بگویم پوشیدن پیراهن استقلال باید آرزو تلقی شود. چرا باید بازیکنی چون امیر حسین حسینی برای استقلال ناز کند. اگر حسینی در استقلال نبود باز ادعا می کرد که از اروپا پیشنهاد دارم. متاسفم برای انهایی که استقلال را روز به روز کوچک می کنند. چرا باید یک بازیکن ۲۰ساله برای استقلال طاقچه بالا گذاشته ومدیران ناز اورا بکشند. هر کس دلش با استقلال نیست می تواند برود.بیان این حرف به بازیکنان ناز نازی احتیاج به شهامت دارد.

من هنوز ساپینتو را ندیده ام که بخواهم از او انتقاد کنم. بحث من به صحبت های او که هنوز نیامده چهارتا جام را برای استقلال کنار گذاشته. این آقا اول وارد شود. تیمش را بشناسد، سایر تیم ها را که در لیگ برتر فعال هستند محک زده وسپس دنبال جام بگردد. یک مربی حرفه ای هرگز اینگونه حرف نمی زند، شاید او به دلیل دریافت قرارداد دلاری اش که قابل توجه است،احساساتی شده است.

گفت و گو: اکبر عزیزی