جمعه سی و یکم فروردین ماه

جهان نجاتی: تیم ملی پوست اندازی می کند

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم های آسیایی مرکزی در حال پیشرفت هستند و هیچ تیمی از پیش باخته نیست.

مریم جهان نجاتی در گفت و گویی در مورد شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات کافا اظهار داشت: اردوی تیم ملی از ششم تیر آغاز شده و تیم روز 14 تیر به تاجیکستان اعزام می شود.

وی افزود: این اردو بدون ۱۱ تن از بازیکنان خاتون بم و تعدادی از بازیکنان ذوب آهن و سپاهان که حضور پیدا نکردند، در حال برگزاری است. با نبود این بازیکنان تیم ملی در حال پوست اندازی کامل است. جز چند بازیکن با تجربه بقیه اعضای تیم جوانان هستند.

جهان نجاتی ادامه داد: بعد از مدتها تعطیلی اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و بعد از تعطیلی لیگ این اردو تشکیل شده است. در این دوره از مسابقات کافا با تیم های خوبی باید بازی کنیم. مثلا همین تیم ملی ازبکستان در رنکینگ فیفا 24 پله از ما بالاتر است. قرقیزستان و ترکمنستان و تاجیکستان هم تیم هایی هستند که از نظر فنی سطح بالایی دارند. این مسابقات قطعا راحت نخواهد بود. تیم های آسیای مرکزی در حال پیشرفت هستند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان تاکید کرد: وقتی تیم امید مردان ما از ترکمنستان می بازد نشان از این دارد که سطح فوتبال این کشور در حال تغییر است.تیم ها دیگر از پیش باخته مقابل ما نیستند.در کافای جوانان به سختی قرقیزستان را شکست دادیم در سطح بزرگسالان قطعا کار سخت تر هست. البته بچه ها با همدلی تمرین می کنند و این اتفاقات اخیر که تعدادی از بازیکنان در اردو حضور پیدا نکردند را فراموش کردند. البته بازیکنان خاتون بم به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا در این اردو نیستند. در هر صورت ما امیدوارم هستیم که در مسابقات کافا نتایج خوبی کسب کنیم.