پنجشنبه نهم فروردین ماه

صادقی: با پرسپولیس به کارهای بزرگ دست خواهیم زد

سعید صادقی یکی از خریدهای خوب تیم پرسپولیس تلقی می شود که این پروسه زمان زیادی را به خود اختصاص داد. اکنون صادقی پس از گشت و گذار درون و برون مرزی خود به پیراهن تیم پرسپولیس دست یافت تا در فصل آینده با این تیم همراه باشد.

صادقی از نگاه گل محمدی شکار مناسبی به حساب آمد و صادقی نیز برابر اظهارنظر گل محمدی چنین گفت: راهیابی من به پرسپولیس اندکی طولانی شد اما با آنکه پیشنهادهای فراوانی داشتم دلم با پرسپولیس بود.

 

ما یک خانواده پرسپولیسی هستیم. شک نداشتم که آخر این گردش و چرخش به تیم پرسپولیس منتهی خوهد شد.

 

از اینکه با تاخیر وارد پرسپولیس شدم. از هواداران عذرخواهی می کنم اما به دوستانم اطلاع داده بودم که به هواداران بگوید نگران نباشند. به پرسپولیس خواهم آمد.

 

می خواهیم با پرسپولیس به بازیکن جاودانه تبدیل شوم اکنون آرزوهایم تحقق خواهد یافت؛ چون پرسپولیس در ایران و اسیا یک تیم بزرگ به حساب می آید.

 

خیلی ها ناراحت بودند که شاید به تیم استقلال ملحق شوم اما این استقلالی ها بودند که با مدیربرنامه من مذاکره می کردند. با خود من هیچ گونه تماسی با آنها نداشتم و هرگز وارد باشگاه استقلال نشدم.

 

اکنون باید با این تیم بزرگ دست به بزرگ نمایی زد. باید در کنار قهرمانی در لیگ برتر به قهرمانی در لیگ آسیا فکر کرد.

 

تنها ناراحتی ام در این انتقال و راهیابی ام به پرسپولیس این است که باید بدون حضور سیدجلال در داخل میدان همراه با پرسپولیس دیده شویم. با آنکه سیدجلال در کنار ما قرار دارد، اما دوست داشتم که با وی در داخل میدان همبازی باشم.

گفت و گو: اکبر عزیزی