سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

از اردوی استقلال چه خبر؟

سیدحسین حسینی، دروازه بان اول تیم استقلال در حالی که برای متقاعد ساختن مدیران باشگاه جهت دریافت رضایتنامه وارد باشگاه شده بود، پس از مذاکره با مدیران متقاعد شد تا در استقلال ماندگار شود. او از امارات و فوتبال یونان دو پیشنهاد جالب داشت.

عارف غلامی تصمیم گرفته است که فوتبال خود را در سطح اروپا دنبال کند. او به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده است اگر در برابر پیشنهادات دریافتی موافقت حاصل نشود، حتما در استقلال مرا خواهید دید.

 

سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال نتوانست به اهداف مالی اش در استقلال نزدیک شود. از این رو با هواداران استقلال خداحافظی کرد، اما مدیران باشگاه استقلال تلاش دارند تا او را مجددا به استقلال بازگردانند.

 

با آنکه رضا میرزایی هافبک تیم سپاهان کار انتقالش به تیم استقلال به پایان رسیده، اما براساس قوانین جدید که بیانگر سقف برای تعیین دریافت بازیکنان، شاید این انتقال به بن بست برسد، زیرا میرزایی حاضر نیست از مبلغ پیشنهادی اش کمتر دریافت کند.

 

می گویند یامگا بازیکن سیه چرده تیم استقلال پس از اطلاع از قرارداد سنگین کاوه رضایی با استقلال، شدیدا ناراحت شده و دست به اعتراض برده است. یامگا خواستار تجدیدنظر در مورد قرارداد خود شده است و گفته اگر باشگاه هیچ اقدامی صورت ندهد، در مورد آینده ام، خود دست به تصمیم گیری خواهم زد.

 

ژستد مهاجم فرانسوی تیم استقلال که از این تیم جدا شد، اکنون در رادار فرهاد مجیدی قرار گرفته است. از سوی دیگر استقلالی ها که او را خیلی ساده از دست داده اند، اکنون با ابراز پشیمانی به دنبال بازگرداندن وی هستند.