پنجشنبه نهم فروردین ماه

از اردوی پرسپولیس چه خبر؟

کار انتقال کاسیانو دیاز به پرسپولیس با پرداخت 300 هزار دلار به باشگاه پرتغالی انجام شد و این بازیکن مجوز راهیابی به باشگاه پرسپولیس را به دست آورد.

براساس پیشنهاد همکاری بانک شهر با باشگاه پرسپولیس بسیاری از مشکلات این باشگاه حل خواهد شد؛ زیرا مسئولان بانک شهر به پرسپولیس اطلاع داده اند به دلیل آنکه در ردیف تحریم ها قرار نداشته و محدودیت ارسال و دریافت ارز درون و برون مرزی ندارد، می توانند مشکلات تیم پرسپولیس را در این رابطه، خصوصا پول های مصادره شده این باشگاه را حل کند.

 

مخالفت یحیی گل محمدی مانع از انتقال مهدی عبدی به فوتبال پرتغال شد.

 

مذاکرات رضا اسدی با یحیی گل محمدی باعث شد تا این بازیکن در پرسپولیس ماندگار شود.

 

با توجه به ماندگاری شهاب زاهدی در تیم پوشکاش مجارستان، باشگاه پرسپولیس قید این بازیکن را زد.

 

احمد نوراللهی که اخیرا در لیست مازاد تیم اماراتی الشباب الاهلی قرار گرفته است تصمیم به بازگشت به تیم پرسپولیس را دارد.

 

گورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در اولین اظهارنظرش اعلام کرد، دوست دارم سال اول حضورم در پرسپولیس همراه با قهرمانی این تیم در پرسپولیس باشد.

 

بعد از بازنشستگی سیدجلال حسینی امید عالیشاه به کاپیتان اول تیم سرخپوشان تبدیل شد. عالیشاه که حالا مسئولیت سنگینی بر دوش دارد در جمع بازیکنان تیم پرسپولیس عنوان کرد جای سید نباید هیچ وقت خالی دیده شود. او از این به بعد در کنار زمین با ما خواهد بود، اما باید در داخل زمین به گونه ای رفتار کنیم که همگان و سید بدانند که در تیم ما داخل و خارج زمین هیچ فرقی با هم ندارد. همه با هم هستیم.