جمعه دهم فروردین ماه
الله وردی در گفت و گو با البرز ورزشی؛

مدیران سرخابی ها مستقل عمل نمی کنند

جواد الله وردی، بازیکن اسبق تیم های ملی استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارد بحث در مورد تغییر اسکوچیچ وقت تلف کردن است. او انصافا خیلی خوب تیم را به جام جهانی رساند و اگر قرار بود مربی خارجی دیگری استخدام می شد، با توجه به شرایط کنونی فدراسیون فوتبال مرتکب اشتباه بزرگی می شدیم؛ چرا که تا یک مربی بخواهد پست تخصصی بازیکنان و توانمندی فردی آنان را بشناسد، وقت زیادی به هدر می رود. اسکوچیچ هم مانند برانکو و کی روش کارنامه قابل دفاع دارد.

الله وردی درباره اتفاقات و تصمیمات اخیر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز می گوید: به نظر من آقایان آجورلو و درویش از دیگران خط می گیرند و به همین دلیل استقلال واقعی خود را حفظ نمی کنند.

این مدافع سابق سرخابی ها که سال های خیلی دور به یاغی فوتبال معروف بود، می گوید: ریکاردو سرمربی جدید استقلال چون از فوتبال اروپا و پرتغال وارد ورزش کشور ما شده، بدون تردید از تجربه و دانش بیشتری نسبت به مربیان ما برخوردار است ولی نمی توانیم حدس بزنیم که او می تواند بهتر از فرهاد مجیدی در استقلال عمل کند.

در بین مربیان خارجی که به فوتبال ایران آمده اند، مستر رایکوف از همه کارآمدتر بود و استراماچونی نیز آثار خوبی از خود بر جای گذاشت و استقلال را متحول کرد. حالا باید دید ریکاردو می تواند استقلال را به موقعیت مطلوب برساند.

الله وردی درباره حواشی ای که درباره ووریا غفوری پیش آمده مختصر و مفید می گوید: در مقایسه با افرادی که بیش از 15 سال در استقلال بازی کرده اند و هرگز ادعایی نداشته اند، ووریا با هفت، هشت سال سابقه نمی تواند ادعای استقلالی های قدیم را داشته باشد. البته ما نمی دانیم که منظور آقای الله وردی از طرح این گفته چیست؟ ولی طرفداران استقلال ووریا را می خواهند.

گفت و گو: حسن امامقلی