جمعه دهم فروردین ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

امیرحسین حسین زاده در مسیر ووریا

لیگ بیست و دوم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. کلیه تیم ها و باشگاه ها موظف شده اند تا ورزشگاه های خود را به کلیه تجهیزات رفاهی و بهداشتی آماده کنند.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم استقلال که ماندگاری اش در تیم استقلال در ابهام قرار دارد، در فصل نقل و انتقالات فوتبال وارد بازارگرمی شده، گفته است از کشورهای عربی دو پیشنهاد دارم. اگر در استقلال ماندگار نباشم به مربی لژیونر تبدیل خواهم شد. وی از تیم هایی که پیشنهاد دریافت کرده است نامی بر زبان نیاورد.

 

این احتمال وجود دارد که تیم فوتبال پیکان مربی خود، یعنی مجتبی حسینی را از دست بدهد زیرا او از یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که چند سالی با وی همکار بود، پیشنهاد همکاری در تیم پرسپولیس دریافت کرده است.

 

اگر دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه نهایی شود، این بازی در کشور اتریش انجام خواهد شد.

 

در پی چراغ سبز باشگاه فولاد درخصوص جذب ووریا غفوری، این بازیکن هم آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این باشگاه خوزستانی اعلام آمادگی کرد.

 

قانون جدیدی که از سوی هیات فوتبال تهران اعلام شد شاید تغییرات وسیعی را در فوتبال تهران ایجاد کند. گفته شده است بازیکنانی که با رأی دادگاه شناسنامه جدید دریافت کرده اند، مکلی برای بازی ندارند. در حقیقت باید شاهد حضور صغر سنی ها در فوتبال تهران باشیم.

 

رافائل سیلوا که مدافع برزیلی تیم استقلال با هواداران این تیم خداحافظی کرده است. احتمالا با پیشنهادی که مبلغ 22 میلیارد تومان است، مجددا به استقلال باز گردد. قابل توجه سازمان لیگ که قرار است جلوی پرداخت های نجومی را بگیرد. گویا باشگاه استقلال با مبلغ پیشنهادی سیلوا موافقت کرده اند.

 

برخی از تیم های بزرگ که در لیگ برتر حضور دارند به آکادمی های خود ابلاغ کرده اند، در ازای تست گیری فنی برای تیم های پایه مبلغ 150 هزار تومان بابت حضور در یک تست که معمولا هر تست نیم ساعت زمان می برد ورودیه دریافت کنند.

 

فرشید اسماعیلی بازیکن سابق تیم استقلال که فصل گذشته را در فوتبال قطر گذراند. باتوجه به قرار گرفتن نامش در لیست مازاد احتمالا با چراغ سبزی که از آبی پوشان دریافت کرده به جمع استقلالی ها خواهد پیوست.

 

تاریخ ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد نامزدها از تاریخ 14 تا 20 تیرماه با ارایه مدارک می توانند ثبت نام کنند. نامزدها پس از ارایه مدارک باید منتظر باشند تا پس از عبور از فیلترهای نظارتی به فعالیت تبلیغاتی خود بپردازند.

 

سازمان لیگ بار دیگر خطاب به باشگاه ها اعلام کرد برای آن دست بازیکنانی که قرارداد بالای 8 میلیارد تومان دریافتی داشته اند کارت ازی صادر نخواهد شد.

 

کارلوس بازیکن برزیلی تیم استقلال که در روزهای آینده به جمع آبی پوشان خواهد پیوست با دریافت مبلغ 600 هزار دلاری موافقت کرده است. در حقیقت دریافتی این بازیکن چیزی حدود 21 میلیارد تومان خواهد شد. یعنی دو و نیم برابر بالای سقفی که سازمان لیگ اعلام کرده است.

 

صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال جوانان ایران با دریافت لیست سفارشی از فدراسیون فوتبال 30 بازیکن را به اولین تمرین تیم جوانان ایران فراخواند.

 

حسین کنعانی زادگان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در یک اقدام 50 درصداز طلب خود را به باشگاه پرسپولیس بخشید تا این تیم دچار مشکلات بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نشود.

 

هیات فوتبال تهران اعلام کرد جهت جلوگیری از فساد فقط قراردادهایی که بین باشگاه و بازیکنان باید منعقد می شود که دارای اعتبار است که باشگاه ها برگه های قرارداد سه برگی که دارای کد است از کمیته مسابقات هیات فوتبال تهران دریافت کرده و پس از انعقاد بین باشگاه و بازیکن هر سه برگ به هیات فوتبال تهران ارایه داده شود.

 

از خریدهای لیگ برتری تیم فوتبال استقلال رونمایی شد. سجاد شهباززاده، حامدی فر، زواری، میرزایی و حسینی استقلالی ها فقط دو بازیکن لیگ برتری جدید می توانند خریداری کنند. بازیکنان خارجی یا آن عده بازیکنان ایرانی که در آن سوی مرزها توپ می زنند، شامل این سهمیه نمی شوند.

 

از آنجایی که مدیربرنامه های ووریا غفوری و امیرحسین حسین زاده یک نفر است، این احتمال وجود دارد که پس از کنار زدن ووریا از تیم استقلال و نزدیک شدن این بازیکن به تیم فوتبال، امیرحسین حسین زاده نیز توسط مدیربرنامه هایش به یک بازیکن لژیونر تبدیل شد.

نویسنده: اکبر عزیزی