جمعه دهم فروردین ماه

پیوس: در پیشانی تیم فعلی پرسپولیس، قهرمانی حک شده است

فرشاد پیوس یکی از چند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که در اولین تمرین تیم پرسپولیس حضور داشت.آقای گل دوران گذشته سرخپوشان پس از مشاهده اولین تمرین، نقطه نظرات خود را در خصوص تیم پرسپولیس چنین بیان کرد.

تیم خوبی بسته شده است. در هر نقطه اش یک بازیکن تاثیر گذار دیده می شود.

 

اکنون باید روی انسجام تیمی انگیزشی کار کرد. هماهنگی ستاره ها باعث خواهد شد  پس از گذشت سالیان، بار دیگر پرسپولیس زلزله را شاهد باشیم.

 

باید خط حمله تقویت شود. مهاجم هدف جایش در تیم خالی است.اگر این جای خالی پر شود، آتشفشان بیدارشده را در پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

 

با توجه به برنامه ریزی در باشگاه این احساس به وجود آمده تا پیشکسوتان این باشگاه بیشتر در کنار تیم دیده شوند. احساس من این است که انسجام ووحدت و یکدلی در پرسپولیس نسبت به گذشته روز به روز در  حال پر رنگ شدن است.

 

باید این نکته را در پرسپولیس جا انداخت که صرفا یارگیری خوب ملاک نیست. باید عزم را جزم کرد و در تمامی بازی ها جدی دیده شد، حریفان بیکار نمانده اند؛ بنابراین لازم است از روز اول جدی باشیم. با این حال در پیشانی همین تیم قهرمانی در لیگ حک شده است.

 

در خصوص سقف قراردادها که از سوی سازمان لیگ تعیین شده باید گفت یک بازیکن در تمام سال در خدمت باشگاه قراردارد، شغل دیگری برای بازیکن وجود ندارد. گذشته از آن قراداد منعقد شده برای سه سال است نه یکسال. چگونه آقایان حساب و کتاب کرده وسپس سقف تعیین کرده اند.همین آقایان که در کنار بازنشستگی همچنان دارای چند شغل هستند، درآمد سالیانه خود را با یک بازیکن قیاس کنند ببینید  چند برابر درآمد خواهند داشت.دوست ندارم زیاد به این مسائل ریز شوم، اما ببیند یک بازیکن که در طول سال بیش از نیمی از سال را دور از خانواده است و فقط یک شغل دارد ومشاور اینجا و آنجا نیست و از پشت میز نشستن فاصله دارد، آیا برای سه سال با رنج ودرد ی که متحمل می شود، زیادی دریافت می کند که حالا باید سقف برای دریافتی او تعیین کرد. به اعتقاد من یک طرح باید کلیه جوانب را در نظر بگیرد. طرح فعلی و طرح موجود هنوز خام است. باید کار شناسی شده و در یک زمان مشخص ابلاغ شود. متاسفانه حتی برای ابلاغ این طرح باز کارشناسی نشده است. اگر بتوانیم با کار کارشناسی  اطلاع رسانی دقیقی صورت بگیرد، طرح فعلی می تواند گره های زیادی را بازگشایی کند.

گفت و گو: اکبر عزیزی