پنجشنبه سی ام فروردین ماه

ورود ساپینتو، چالش یا آرامش

ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز به همراه دو دستیارش وارد تهران می شود. شروع تمرینات از روز چهارشنبه خواهد بود اما قبل از آغاز تمرینات، بررسی وضعیت بازیکنان انجام خواهد شد.

ساپینتو در نظر دارد وضعیت فنی بازیکنان حال حاضر را بعد از انجام اولین تمرین مورد بررسی قرار دهد. هنوز مشخص نیست که وی با بضاعت کنونی تیم استقلال چگونه کنار خواهد آمد. اینکه او با بضاعت کنونی کنار خواهد آمد یا چالش را با کنار زدن برخی ها آغاز خواهد کرد، همه چیز به بعد از اولین تمرین تیم استقلال برمی گردد.

ساپینتو قبل از آنکه در سفر یک روزه اش به تهران به کشورش بازگردد، پیشنهاد یک مهاجم تمام عیار را ارایه داده بود. این مهاجم باید با میل و انتخاب خود ساپینتو صورت می گرفت. هنوز چیزی برای ماندگاری بازیکنان فصل قبل و خریدهای تازه مشخص نیست، اما شنیده ها حکایت از ان دارد که ساپینتو نمی تواند با موجودیت کنونی کنار بیاید. شاید تنی چند از بازیکنان در لیست مازاد قرار بگیرند. در صورت رقم خوردن این واقعه آنگاه شاهد چالش جدیدی در استقلال خواهیم بود.

شکوفا شدن چالش جدید بحث تازه ای را بین باشگاه با بازیکنان و باشگاه با ساپینتو رونمایی خواهد کرد. مگر آنکه ساپینتو فشار وارده از سوی باشگاه را بپذیرد و با موجودیت کنونی کنار بیاید. در این حالت آنگاه ساپینتو حرف روز اول خود را که وعده شکار چهار جام را داده بود، به راحتی پس خواهد گرفت. فعلا باید چند روزی انگشت به دهان گرفت تا ساپینتو شرایط فنی بازیکنان را در تمرینات به درستی محک زده و تازه ترین اظهارات ساپینتو را به گوش شنید. از چالش یا آرامش در استقلال ظرف چند روز آینده رونمایی خواهد شد.