چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

مجیدی عهدشکنی کرد

کار انتقال استقلالی ها به تیم الاتحاد الکباء امارات که تیم فرهاد مجیدی باشد، گام به گام آغاز شده است. مصطفوی و گابریل پین دستیاران فصل گذشته مجیدی در استقلال، روز گذشته به این تیم اماراتی پیوستند. این انتقال آخرین نفرات نخواهد بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد که بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های فصل گذشته تیم استقلال آماده سفر و پیوستن به فرهاد مجیدی است. درخصوص بازیکنان حریف و حدیث فراوان است. عارف غلامی هم درصدد است تا به تیم فرهاد مجیدی در امارات اضافه شود.

همچنین اگر رودی ژستر فرانسوی به پیشنهاد مالی اش که به تیم مجیدی ارایه داده است دست یابد. بار دیگر شاگرد مجیدی در الاتحاد الکباء امارات خواهد شد، اما مهمترین انتقال به شایعات اخیر مربوط می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که فرهاد مجیدی بعد از آنکه نتوانست مهدی قائدی را شکار کند، به دنبال جذب امیرحسین حسین زاده مهاجم تیم استقلال است.

در قرارداد حسین زاده بندی وجود دارد که وی با پرداخت 250 هزار دلار به استقلال می تواند دست به فسخ قراردادش بزند. گویا تیم مجیدی پذیرفته است که مبلغ 250 هزار دلار حسین زاده را به باشگاه استقلال را بپردازد تا وی فسخ قرارداد خود را عملیاتی سازد.

باتوجه به عزیمت بازیکنان و کادرفنی فصل گذشته استقلال به تیم فرهاد مجیدی یکی از دست اندرکاران باشگاه استقلال عنوان کرد، قرار نبود که مجیدی به بازیکنان و عوامل تیم استقلال نظر داشته باشد، اما متاسفانه شاهد هستیم که او گام به گام و به صورت تدریجی دست به عهدشکنی زده و شکار بازیکنان تیم استقلال را آغاز کرده است. البته ما نیز بیکار نخواهیم ماند و تلاش خواهیم کرد تا سرمایه های خود را حفظ کنیم، اما این رسم تعهد و وفاداری و اعتماد نیست.