پنجشنبه سی ام فروردین ماه

سهل انگاری درویش پایان ندارد

خیز بلند پرسپولیس در خریدهای جدید با ستایش همراه بود، اما به یک باره این مسیر به بن بست رسید و خریدها متوقف شد. درخصوص این حرکت باشگاه پرسپولیس تا به امروز هیچ گونه توضیحی ارایه نداده است؛ البته این نکته نمی تواند مشکل آنچنانی تلقی شود، اما مشکل عمده به رفع و رجوع مسایل صدور مجوز حرفه ای است تا مجوز ورود تیم پرسپولیس را به لیگ قهرمانان آسیا صادر کند.

با آنکه یک کارگروه از مدت ها پیش برای رفع مشکلات تشکیل شده و انصافا کارهای مثبتی هم صورت گرفته است، اما در این میان بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو و نیز بدهی به استوکس باعث شده تا شاهد شنیدن حرف های ناخوشایند باشیم تا مادامی که باشگاه پرسپولیس بدهی داخلی اش با باشگاه شهرخودرو تسویه نکند و نیز بدهی خارجی اش با استوکس را به صفر تبدیل نکند . این باشگاه با قفل پنجره نقل و انتقالات داخلی و خارجی مواجه است و حق ثبت هیچ بازیکنی فراهم نخواهد شد.

با آنکه بارها و بارها به نقل از درویش مدیرعامل باشگاه شنیده شد که پول و طلب استوکس آماده است، اما مشخص نیست چرا در پرداخت آن تعلل و تردید وجود دارد چه الزامی در کار است که پرداختی ها یا همان بدهی ها باید در دقیقه 90 صورت بگیرد. اگر در روز موعود و در دقیقه 90 مشکل دیگری که نقش غیرپیش بینی شده را داشته باشد، فراهم شود آنگاه باشگاه چگونه می تواند از زیر بار مشکلات جدید رهایی یابد.

سهل انگاری امروز شاید برای فردا دردسرهای جدیدی فراهم سازد که آنگاه برای رفع آن دیگر دیر شده باشد؛ البته شنیدیم که باشگاه پرسپولیس آماده است تا بخش دیگری از طلب باشگاه شهرخودرو را ظرف یکی، دو روز آینده پرداخت کند تا بخش اعظم بدهی اش به شهر خودرو پرداخت شده باشد.

حرف ما این است چرا طلب استوکس که در حقیقت ناچیز هم است، چرا قبل از آنکه به پایان نقل و انتقالات رسیده باشیم، پرداخت نمی شود تا خدای ناکرده فردا و در روزهای آینده پایانی در صورت بروز مشکل جدیدتر، فرصت برای جبران وجود نداشته باشد.

آقای درویش! کار امروز را به فردا موکول نکنید. چرا گرهی که می شود امروز به وسیله دست باز کرد، فرداها و در تنگناها به دندان گرفت.