سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
رئیس شورای شهر ارومیه؛

کریمی: در والیبال تیمداری خواهیم کرد

والیبال در ارومیه جنبه حیثیتی دارد و یک ورزش ساده نیست. مردم این شهر با برد و باخت های بازیکنانشان شاد یا غمگین می شون و این یعنی تاثیرات اجتماعی گسترده یک پدیده در جامعه شهری و استان آذربایجان غربی.

مهندس نقی کریمی رئیس شورای شهر ارومیه در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعضای قبلی شورای شهر بودجه ای را برای تیمداری تصویب نکرده بودند اما با حضور اعضای جدید همه به اتفاق به حمایت از والیبال برخاستند. متاسفانه در دور قبلی دو، سه نفر سرمایه گذار هم وارد گود تیمداری شده بودند که رفقا آنها را نپذیرفتند. اما امروز مصمم هستیم که به هر صورتی شده تیم ارومیه را وارد چرخه لیگ برتر کنیم و حتی ورودی 250 میلیون تومانی را هم به حساب فدراسیون واریز کردیم. البته آقای فرماندار شهر با تیمداری شهرداری ما موافقت نکرده بودند ولی ما خواستار تجدیدنظر در این زمینه شدیم و حتم داریم که آقای استاندار و نماینده محترم جلال زاده که ریاست کمیسیون امنیت ملی را برعهده دارد، با داشتن تیم موافقت خواهند کرد. وقتی در شهرهای مختلف شهرداری ها می توانند تیمداری کنند چگونه است که برای ارومیه ممانعت به وجود می آید. چشم انتظار کمیته تطبیق استان برای حل این مساله هستیم. با آقای دکتر داورزنی صحبت کردیم و مدیرکل ورزش و جوانان هم پای کار هستند.

دوستداران والیبال اطمینان داشته باشند که با یک تیم بومی و یک مربی بومی خواهیم داشت تا برای آینده به موقع و به هنگام دست به کار شویم.

گفت و گو: جمشید حمیدی