جمعه سی و یکم فروردین ماه

رامین رضاییان: می بخشم، اما فراموش نخواهم کرد

باشگاه پرسپولیس با قدردانی از زحمات رامین رضاییان عملا نام این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از لیست خود خارج کرد.

رضاییان پس از خروج از فهرست تیم پرسپولیس چند پیشنهاد بزرگ از سوی سه تیم استقللا، سپاهان و فولاد دریافت کرد، اما به هیچ یک از پیشنهادها پاسخ نداد و راهی کشور قطر شد. او در نظر دارد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر دنبال کند.

رضاییان که از بابت خروج از فهرست تیم پرسپولیس ناراحت و ناراضی به نظر می آمد، در صحبتی کوتاهی گفت: در شرایطی از فوتبال قطر جدا شدم و به پرسپولیس آمدم که شرایط مناسبی در فوتبال قطر داشتم، اما دیدم که تیم محبوبم نیاز مبرم به من دارد. چشم به روی همه چیز بستم و به یاری پرسپولیس شتافتم.

 

پرسپولیس تیم محبوب من است. اکنون که از این تیم چدا شده ام، چند پیشنهاد بزرگ که مناسب شرایط پرسپولیس به نظر می آید دریافت کردم، اما به خاطر پرسپولیس هیچ پاسخی به تیم های داخلی ندادم. اگر قرار است در ایران بازی کنم فقط پرسپولیس را انتخاب می کنم.

 

دل کندن از پرسپولیس سخت است اما من در قطر شرایطی به مراتب بهتر از پرسپولیس داشتم. برای راهیابی به پرسپولیس از خودم خرج کردم ولیکن نمی دانم چشم بستن به روی این مسایل چرا این تعداد راحت و آسان شده است.

 

این حرکت اتفاق افتاد، صرفا به خاطر آنکه من اهل صحبت در لفافه نیستم. حرفم را می زنم و همین باعث شد تا دلخوری ایجاد شود. روزی که من گفتم برخی ها در پرسپولیس اندازه این تیم نیستند، علیه من گارد گرفته شد. اکنون همان آقایان در پرسپولیس نیستند پس من حرف بی ربطی بر زبان نیاوردم.

 

نوع برخورد پرسپولیسی ها با من قابل بخشش است، اما هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. در پرسپولیس فراتر از توانایی خودم زحمت کشیدم. اگر همه مانند من دیده می شدند، راه قهرمانی میسر می شد اما برخی ها نتوانستند زحمات مرا درک کنند. اما دلم با پرسپولیس است و آرزو دارم که در لیگ جدید تیم محبوب خود در قله افتخار و بر سکوی قهرمانی ببینم.