شنبه یکم اردیبهشت ماه
با ورود حبیب کاشانی و کیومرث هاشمی؛

انتخابات فوتبال داغ شد

ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شد. چهره های گوناگون و متفاوت خود را آماده کرده اند تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. با حضور این چهره ها، تنور انتخابات داغ شد تا در تاریخ 8 شهریور شاهد انتخاباتی متفاوت با دوره های قبل باشیم.

براساس اخبار دریافتی و شنیده ها، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که در زمان مدیریتش در پرسپولیس منشاء خدمات ارزشمندی برای فوتبال و باشگاه پرسپولیس شد و عضو کنونی شورای شهر اسلامی تهران بوده، قرار است در انتخابات روزهای آینده فوتبال حضوری پررنگ داشته باشد. همچنین خبر رسید که کیومرث هاشمی که در دوره قبل انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت داشت، این بار محکم تر و با برنامه تر وارد انتخابات خواهد شد. از داخل فدراسیون فوتبال سرپرست موقت و کنونی فدراسیون فوتبال سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سکاندار هیات فوتبال خراسان نیز است، خود را آماده حضور در انتخابات فوتبال می کند. گرچه برای اهالی فوتبال سخنگوی هیات رئیسه که سکاندار هیات فوتبال خراسان است، چهره ای ناشناخته به حساب می آید.

از دیگر اخبار دریافتی، مهندس نبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال برنامه های خود را آماده کرده است تا در انتخابات حضور داشته باشد. صحبت از بازگشت مجدد علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال است. در این میان نام مهندس عابدبینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و نیز رئیس سابق فدراسیون فوتبال بر سر زبان ها قرار دارد تا با حضورش بازار انتخابات فدراسیون فوتبال داغ و گرم تر شو. از محمدرضا پهلوان نیز که در زمان ریاست محمد دادکان در فدراسیون فوتبال نقش دبیر فدراسیون فوتبال را ایفا می کرد، اخباری به گوش می رسد مبنی بر شرکت در انتخابات فوتبال.

آخرین خبر دریافتی این است که این احتمال وجود دارد تا مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در انتخابات حضور پیدا کند. در حال حاضر فعلا کار ثبت نام آغاز شده و کاندیداها به دنبال جمع آوری مدارک خود هستند تا با ارایه آنها برگه حضور پیدا کنند.

طبق آخرین اخباری که دریافت شد، یکی از داوران بین المللی فوتبال کشورمان که در سطح بین المللی صاحبنام و آوازه است و مدتی خود را از صحنه داوری دور کرده است، در نظر دارد در انتخابات شرکت کند. در روزهای آینده در این ارتباط بیشتر خواهیم گفت و خواهیم نوشت.

نویسنده: اکبر عزیزی