پنجشنبه نهم فروردین ماه
شخصیت های تاثیرگذار در ورزش مازندران؛

رمضانی: با حاج نقی کلانتری آستین خدمت بالا زدیم

در ورزش مازندران برخی شخصیت ها حضور دارند که همواره منشاء خدمات ارزشمندی بوده و تاثیرگذاری آنها انکارناپذیر است مانند حاج نقی کلانتری که همه وی را به عنوان یک چهره منتسب به کشتی می دانند اما این مرد بعد از سال ها مدیریت هیات پرورش اندام استان مازندران را برعهده گرفت و در مدتی کوتاه به کمک نایب رئیس جوانش کارهای فوق العاده ای انجام داد. با رمضانی نایب رئیس پرورش اندام استان مازندران که گفت و گو می کردیم وی نیز با هم عقیده بود.

رمضانی که در شهرستان نوشهر نمایندگی تام الاختیار پرورش اندام غرب استان را برعهده دارد از اینکه با در اختیار داشتن یک مجموعه مجهز 30هکتاری به نام آکادمی اسکات می تواند بازوی استواری برای هیات استان و در نهایت فدراسیون پرورش اندام باشد، اظهار خوشحالی کرد و گفت: تاکنون میزبانی 10 رشته از تیم های ملی که مربوط به کشورمان مانند تکواندو، کاراته، جودو و چند رشته توپی را در مجموعه اسکات برعهده داشتیم و ورزشکاران زبده مازندران مانند مهدی وادی و مجتبی کلیج به عنوان عضو اختیاری این مجموعه حضوری چشمگیر در همه فعالیت ها دارند و با توجه به تعصبی که مازندرانی ها به کشتی دارند با حمایت های دکتر رنگرز مدیرکل محترم استان مازندران همواره رابط خوبی برای ورزشکاران سراسر استان بودیم و خوشحال هستیم که در زمان 9 ماهی که به اتفاق آقای کلانتری هیات استان را اداره می کنیم، موفق شدیم از توانمندی ها و ظرفیت های استان مازندران بهره ببریم.

رمضانی در خاتمه اضافه کرد: در غرب مازندران میزبان اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ برای اعزام به قهرمانی آسیا در هندوستان و تیم اعزامی به سوریه باشیم. این را هم یادآوری کنم که در سراسر استان 800 باشگاه ورزشی در امر بدنسازی و پاورلیفتینگ فعال هستند که 300 واحد ورزشی در غرب استان مستقر هستند.

گفت و گو: احمد دباغ