شنبه یکم اردیبهشت ماه

عالیشاه: به جای سقف قرارداد، دنبال حق پخش باشید

بعد از تبدیل شدن سیدجلال حسینی به جمع کادرفنی تیم پرسپولیس، اکنون امید عالیشاه به عنوان کاپیتان اول سرخپوشان دارای مسئولیت جدید شده است.

عالیشاه در خصوص تعیین سقف قراردادها از سوی سازمان لیگ به عنوان کاپیتان پرسپولیس نکات جالبی را مطرح کرده است که می خوانید.

 

*عقد قرارداد موضوع محرمانه ای است بین باشگاه و بازیکن. در این رابطه این دو پاسخگوی یکدیگر خواهند بود. فکر کنم نیازی به نفر سوم نباشد.

 

*اینکه سازمان لیگ به مسایل قراردادها ورود پیدا می کند چندان خوب نیست. مگر در امور کارهای سازمان لیگ کسی ورود می کند که آنها سرکشی به قراردادها را آغاز کرده اند.

 

* خواهش من از سازمان لیگ این است آقایان به جای آنکه بروند ساعت ها وقت بگذارند، هزینه انجام دهند. فکر خود را مشغول ابتکارات بدون پشتوانه چون سقف قرارداد ها کنند، بروند مدافع باشگاه ها شده و حق پخش فوتبال را از سازمان صدا وسیما بگیرند. اینان زورشان به صدا و سیما نمی رسد و آن وقت دیوار کوتاه تر از دیوار بازیکن پیدا نمی کنند. این آقایان بهتر است به جای این کارها، یک آمار شفاف و قانون پسند از دریافتی تبلیغات پیرامون ورزشگاه ارائه بدهند تا مشخص شود در این چند سال چه مقدار دریافتی داشته وکجا رفته است.

*تجربه نشان داده است که تعیین سقف قرارداد پایدار نیست.در گذشته هم وجود داشت اما راه هایی پیدا شد که آن طرح را خنثی کرد؛ بنابراین به دنبال طرح های پایدار و اساسی باید رفت. سقف قرارداد موضوع محرمانه ای بین باشگاه با بازیکن است. به ضلع سوم نیازی وجود ندارد.