شنبه یکم اردیبهشت ماه
ناگفته هایی از شبه کودتا در فدراسیون فوتبال؛

عزیزی خادم: نمایندگان نهاد امنیتی مرا برکنار کردند

اگر اجازه می دادند می توانستیم مثل صعود بی نظیر به جام جهانی در این رویداد بزرگ جهان فوتبال هم پدیده شویم و نام ایران عزیز را در تمام دنیا طنین انداز می ساختیم.

دکتر عزیزی خادم در گفت و گوی اختصاصی با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق اضافه کرد: از آنجایی که اساسنامه فدراسیون فوتبال اجرا نشد و همه امور خلاف روند نص صریح انتخابات فدراسیون فوتبال بود، این حق را برای خود قائل هستم که از طریق مجامع بین المللی پیگیر قضیه باشم.

رئیس معزول فدراسیون فوتبال افزود: مداخله آشکار دو کارشناس از دو نهاد امنیتی در فدراسیون فوتبال باعث بروز وضعیت موجود فوتبال ایران  شد و باز برخلاف روال قانونی هم از ورود بنده به مجمع ممانعت به عمل آوردند و هم عزل غیرقانونی انجام دادند و برخلاف ماده 63 و بند 3 اساسنامه انتخابات کمیته اخلاق به طور غیرقانونی واجد شرایط در مجمع انتخابات ندانست و در وقت اضافی با ورودم به جلسه انتخابات ممانعت به عمل آورد. همه این اقدامات در راستای پروژه عزل غیرفوتبالی اینجانب از ریاست فدراسیون صورت گرفت و اجازه نداد موفقیت های بی نظیر و تاریخی فوتبال در زمان مدیریتم تداوم داشته باشد.

عزیزی خادم در ادامه گفت: از مدیران بالای سر، دو کارشناس نهادهای امنیتی که قطعا افراد با تدبیری هستند تقاضای بررسی و برخورد لازم را دارم که نسنجیده و خارج از مقررات بین المللی به کمک یکی از اعضای فدراسیون کودتاگونه به وجهه فوتبال ایران ضربه زدند. اعتقاد دارم باید با عاملان این توطئه برخورد شود تا هرکسی به خود اجازه ندهد  با تصمیمات خودسرانه منافع ملی را به تاراج بگذارد.

رئیس معزول فدراسیون فوتبال افزود: باید مسئولیت  تمامی این اتفاقات و وضع موجود که باعث ناامیدی مردم و جامعه فوتبال شده است را بپذیرند.  

عزیزی خادم در خاتمه اضافه کرد: آقایان مهندس کلانی و حسن روشن برای کمیته توسعه فنی جهت نظارت بر تیم های ملی و قرارداد های آنها دعوت کردم که این دو بزرگوار نپذیرفتند. در حالی که ما فضا را برای حضور پیشکسوتان مهیا کرده بودیم.

به هر روی جای تاسف دارد زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا شیخ سلمان بحرینی ذوق زده و خوشحال بعد از عزل غیرقانونی اینجانب به فدراسیون  فوتبال تبریک گفتند. آنها از اینکه به فوتبال ایران صدمه بزنند، باید خرسند می شدند  به این خاطر که بنده میزبانی که به نا حق از ایران سلب شده بود از کنفدراسیون آسیا به دادگاه بین المللی CAC شکایت کرده و میزبانی را به لطف خداوند برگرداندیم. علی ایحال این حق را برای خود قائل هستم که از طریق مجامع بین المللی بر بی عدالتی ای که در حق من شد، پیگیر قضایا باشم.