پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
از اردوی تیم پرسپولیس چه خبر؟

استقلال خوزستان، پرسپولیس خوزستان شد

یحیی گل محمدی دستور داده است تمرینات تیم پرسپولیس پشت درهای بسته انجام شود تا اطلاع ثانوی نمی توانیم برای هیچ هوادار یا پیشکسوتی در زمان تمرین باشیم.

تمرین فوتبال پرسپولیس در تاریخ 25 تیر به مدت 10 روز اردوی آمادگی در کشور ترکیه بر پا خواهد کرد.

 

انتقال و حضور کاسیانو به پرسپولیس مراحل پایانی خود را طی می کند و احتمالا این بازیکن از هفته آینده در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت. در این رابطه نشریه آبولا انتقال این بازیکن را طی روزهای آینده به پرسپولیس تایید کرد.

 

احمد نوراللهی بازیکن سابق پرسپولیس که به گل محمدی اطلاع داده بود در حال بازگشت به پرسپولیس است، اکنون در تماس جدید به گل محمدی اطلاع داد در این تیم اماراتی ماندگار و قراردادش تمدید شد.

 

منوچهر صفروف پس از مذاکرات طولانی با مدیران باشگاه پرسپولیس پذیرفت تا با انجام فسخ یک طرفه از فهرست سرخپوشان خارج شود.

 

با آنکه نام تمیروف در لیست مازاد قرار گرفته بود و این بازیکن به کشورش بازگشته است، اما اکنون به وی اطلاع داده اند تا به پرسپولیس بازگردد حتی بلیت هواپیما هم برایش ارسال شده است. قرار است نام تمیروف در لیست بازیکنان زیر 25 سال رد شود و سهمیه بزرگسال به حساب نخواهد آمد.

با آنکه عنوان شده است رضا اسدی در پرسپولیس ماندگار شد اما براساس مسایل مالی هنوز هیچ قراردادی با وی امضا نشده است از این رو اسدی همچنان بلاتکلیف مانده است.

 

اخیرا یک جوان بلندقامت در قلب دفاع تیم پرسپولیس و در تمرینات این تیم خوب دیده می شود. او ابوالفضل سلیمانی است که دو سال پیش در تیم جوانان پیکان شاگرد ایمان رزاقی مربی وقت تیم جوانان پیکان بود. این جوان سیه چرده مازنی اکنون نگاه گل محمدی را بدجوری به خود جلب کرده است و می تواند پشتوانه خوبی به حساب آید.

 

در فوتبال خوزستان اتفاقاتی رقم خورده است. تیم فوتبال استقلال ملاثانی خوزستانی در لیگ دسته اول امتیازش را به تیم فوتبال پرسپولیس خوزستان واگذار کرد. در خوزستان کمتر تیمی با نام پرسپولیس فعالیت دارد. اکنون پرسپولیسی های جدید در لیگ یک اعلام موجودیت کردند تا در یک قدمی لیگ برتر قرار بگیرند.

 

قرار است دستیار اول یحیی گل محمدی که یک مربی خارجی است، اواسط هفته آینده وارد تهران شود احتمالا این دستیار اسپانیایی خواهد بود.

 

بهروز رهبری فرد، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس که هر از چندگاهی در فضاهای مجازی دیده می شود علیه تیم پرسپولیس و همبازی های خود لب به انتقاد شدید می گشاید، اخیرا بار دیگر به تاخت و تاز خود به سمت باشگاه پرسپولیس آغاز کرد و از عملکرد مدیریت باشگاه و گل محمدی شدیدا دست به انتقاد برد و در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد من باید دستیار گل محمدی در تیم پرسپولیس باشم. سابقه بازی من در پرسپولیس بیش از سابقه بازی حمید مطهری در پرسپولیس است اما به امثال من هرگز توجه نمی شود. این در حالی است که دارای مدرک مربیگری نیز هستم. نمی دانم چرا نگاه باشگاه به پیشکسوتان واقعی پرسپولیس این مقدار کم سو و کمرنگ شده است.