جمعه سی و یکم فروردین ماه
از اردوی استقلال چه خبر؟

انتقال ژان کارلوس در ابهام!

با آنکه استقلالی ها در خصوص خرید ژان کارلوس با اطمینان سخن می گویند، اما به تازگی مدیر اجرایی باشگاه بائو بنگو اعلام کرد درخصوص انتقال این بازیکن به باشگاه استقلال، هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه ایرانی به دست ما نرسیده است.

سرانجام و به صورت رسمی اعلام شد خسرو حیدری مشاور سردار آجورلو به عنوان دستیار ایرانی کنار دست ساپینتو به عنوان کمک مربی قرار خواهد گرفت.

 

بعد از برکناری نوری فر از مدیریت رسانه ای تیم فوتبال استقلال، محمدحسین زرندی حکم مدیررسانه ای را از مدیریت باشگاه استقلال دریافت کرد.

 

سیاوش یزدانی در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرد: حرف هایی که چند روز پیش درخصوص مدیریت و باشگاه استقلال بر زبان آوردم، حرف دلم بود که باید بر زبان می آوردم و به آن پایبند هستم. برای فصل پیش رو با پیراهن تیم ملوان به میدان خواهم آمد تا به وضعیت فوتبالم رسیدگی کنم. تکیه بر وعده های دیگران تفکر اشتباهی است.

 

سرانجام آن اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد. امیرحسین حسین زاده جوان اول خط حمله تیم استقلال، راهی بلژیک می شود تا به عضویت تیم شارلوا شود. این انتقال اواسط هفته آینده رقم خواهد خورد و حسین زاده فقط با پرداخت 250 هزار دلار به باشگاه استقلال به بازیکن آزاد و تبدیل خواهد شد.

 

حسین مرادمند بازیکن سرباز تیم استقلال گفته است تا مادامی که کارت مجوز عدم حضور من در سربازی به دستم نرسد، به استقلال نخواهم رفت.

 

فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال که خیز بلندی برای به دست آوردن مهدی قائدی برداشته بودند، هر دو ناکام ماندند. شماره 10 سابق استقلال روز گذشته در تیم شباب الاهلی ماندگار شد و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با دستیاران خود وارد تهران شد این در حالی است که ساپینتو یک مربی دیگر هم با خود به تهران آورده که احتمالا او آنالیزور خواهد بود.

 

ساپینتو که دستیاران خود را معرفی کرده است، اولین چالش را با مدیران استقلال پیدا کرد. از باشگاه به ساپینتو پیشنهاد شد. دستیار دوم تیم مربی ایرانی و خسرو حیدری باشد. اما مربی پرتغالی قبول نکرد و گفته است به آنچه که مورد تایید و شناخت از سوی خودم است. اعتقاد دارم با توجه به عدم پذیرش ساپینتو، خسرو حیدری دستیار چهارم مربی پرتغالی تلقی خواهد شد.

 

انتقال کاوه رضایی و محمد محبی به تیم استقلال نهایی شد، اما باشگاه استقلال درخصوص محبی به دلیل آنکه او را به صورت قرضی دریافت کرده باید مبلغی را به باشگاه خارجی بپردازد.