جمعه دهم فروردین ماه
دبیر ناآشنا برای بسکتبال آشنا

ابهام در فنی ترین پست یک فدراسیون

از عجایب امروزهای ورزش حضور افراد گمنام در مسئولیت های مختلف است و این قضیه فقط به فدراسیون بسکتبال ختم نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در حکمی، محسن معزی فر را به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.

محسن معزی فر سابقه عضویت هیات رئیسه هیات بسکتبال استان خوزستان و ریاست هیات بسکتبال شهرستان دزفول را دارد. اینکه فدراسیون المپیک فنی ترین پست تشکیلات خود را به دست شخصی سپرده است که انتصاب وی موجب تعجب اهالی توپ و سبد شده بر ما پوشیده است. اعتقاد ما بر این است که وزن آدم ها باید متناسب مسئولیت هایی باشد که برعهده می گیرند.

متاسفانه جواد داوری با اینکه خودش ملی پوش بوده در انتصاب هایی که انجام  داده است مدلل عمل نکرده دچار تردید و ابهام است.

برکناری اسلامی از سمت سرمربیگری جوانان و گزینش سیامک رئیسی به جای وی و ایضا انتصاب اسلامی به سمت مربی تیم (ب ) از جمله ابهاماتی است که همچنان در اذهان عمومی نقش دارند. اگر اسلامی شایسته هدایت تیم مهم تری بوده چه بهتر که در تیم جوانان باقی می ماند.

انتصاب سعید ارمغانی هم به سمت سرمربی تیم ملی بزرگسالان تکرار راه رفته است.

ارمغانی در زمان ریاست دکتر غضنفری در تیم ملی کارنامه موفقی نداشت یا دعوت به همکاری محسن صادق زاده که در ینگه دنیا زندگی می کند و بنابر دلایلی نمی تواند کنار تیم ملی باشد.

بحث ما بر سر شایسته سالاری است و فرقی نمی کند افراد تهرانی باشند یا شهرستانی، ولی فکر می کنیم که دبیر فدراسیون باید مستقر در پایتخت باشد و تمام وقت خود را در اختیار این ورزش بگذارد.

رئیس جوان فدراسیون بسکتیبال باید خبره با تجربه چون عنایت آتشی و همچنین اعضای اتحادیه باشگاه ها بیشتر بهره ببرد. اگر مسئولی فکر کند که جامع الشرایط است به حتم دچار اشتباهات جبران ناپذیری خواهد شد.

نویسنده: ج- دوستدار