پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
نادر فریادشیران در گفت و گو با البرز ورزشی؛

بی کفایتی در فوتبال بیداد می کند

تردید نداریم که باند رسانه ای خاصی از کی روش حمایت می کند. کی روش همان مربی ای است که به وزیر ورزش یعنی دکتر گودرزی اهانت کرد و در تخریب ساختار فوتبال ایران از زمان مدیریت تاج تا کفاشیان نقش ایفا کرد.

 نادر فریادشیران، دروازه بان سابق تیم ملی و کارشناس تربیت بدنی در گفت و گو با البرز ورزشی می افزاید: به اعتقاد من دکتر سجادی مقصر درجه یک این وضعیت است؛ چرا که با مسایلی که بر فوتبال ایران گذشت، افرادی که در این تشکیلات قرار گرفتند بی کفایتی کامل خود را نشان داده اند. به اعتقاد من برای سر و سامان بخشیدن به فوتبال ایران به یک همت ملی نیاز داریم و آقای سجادی می تواند محور این اقدامات اساسی باشد.

نادر فریادشیران اضافه می کند: افتخارات دکتر سجادی به عنوان یک قهرمان به جای خود، اما ورزش ما با مدیریت ایشان کفایت لازمه را ارائه نداده است. اگر کی روش برگردد هم پول زیادی می خواهد و هم زمان برای اعمال تمرینات مورد نظر وجود ندارد؛ چرا که فرصتی برای ساختن یک تیم ایده آل نخواهیم داشت جز اینکه منافع مالی یک عده جریان ساز در فوتبال تامین شود. اخلاق و تفکر حرفه ای ایجاب می کند که از اسکوچیچ حمایت کنیم به ویژه اینکه ما هیچ شانسی در جام جهانی نخواهیم داشت. نهایت یک برد یا یک مساوی مشکلی را حل نخواهد کرد. نمی خواهم بذر ناامیدی در تیم ملی بکاریم اما با توجه به ستاره هایی که داریم با کی روش صد و با اسکوچیچ صفر نخواهیم بود. چرا باید پول مملکت را هدر بدهیم. مردم ما چای را کیلویی 200 هزار تومان می خرند و این پارادوکس وحشتناکی است که فدراسیون فوتبال بخواهد پول مردم را صرف هیچ بکند.

گفت و گو: سعید ابراهیمی