جمعه سی و یکم فروردین ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

خط و نشان اسکوچیچ تا تغییر مدیرعامل سایپا

اسکوچیچ که این روزها به سوژه روز فوتبال تبدیل شده است، در واکنش به اقدامات اخیر برخی از بازیکنان اعلام کرد: توصیه من به آن دست از بازیکنان این است که حرمت و جایگاه خود را حفظ کنند. تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک جایگاه خود نیستم. اگر قرار است اسکوچیچ مورد ارزیابی قرار بگیرد، باید به عملکرد او مراجعه شود. بهترین و زودترین صعود را داشتم. چه کسی این کارنامه را در اختیار دارد.

حواشی در فوتبال کشورمان نقطه پایان ندارد. اکنون خبر رسید مدیرعامل سایپا عوض شده و سیدمهدی حسینی مدیرعامل سایپا شده است. از این رو در باشگاه سایپا هیچ گونه نقل و انتقالاتی صورت نمی گیرد و انتقال ابوالفضل جلالی از سایپا به تیم استقلال به بن بست رسیده است.

با آنکه فدراسیونی ها بارها و حتی تا روز گذشته اعلام کرده اند، هیچ اراده ای درخصوص تغییر سرمربی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، اما شنیدیم که امروز سرپرست موقت فدراسیون به همراه سخنگوی هیات رئیسه در دفتر وزیر ورزش حضور پیدا کردند تا در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی تصمیم گیری شود. قرار است روز دوشنبه در این ارتباط اطلاع رسانی شود.

 

باز از اسکوچیچ خبر رسید: به زودی پاسخ توهین هایی که از سوی برخی ها نسبت به من شده است در یک مصاحبه مطبوعاتی خواهم داد. اگر هم از برگزاری این مصاحبه جلوگیری شود در توئیت خود که همراه با افشاگری خواهد بود، پاسخ خواهم داد. دست های پشت پرده که باعث دودستگی در تیم ملی شده است را افشا خواهم کرد.

 

ساپینتو که قرار است از امروز بعدازظهر (شنبه) تمرینات تیم استقلال را شروع کند، بار دیگر و این بار جدی تر از قبل به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده است، دایر  برپایی اردوی آمادگی برای استقلال در خارج از کشور لازم و واجب است. اگر کوتاهی شود برنامه های آمادگی تیم استقلال دستخوش تغییرات خواهد شد که این به زیان باشگاه خواهد بود.

 

تغییرات در ورزش برخی از تیم های قسمتی قابل پیش بینی است. در این رابطه اخبار گوناگونی به گوش می رسد که در روزهای آینده به آن اشاره خواهد شد.

 

از ما نشنیده بگیرید، اما اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال با کی روش در ارتباط است و اطلاعات و مسایل فوتبال ایران و باشگاه ها را از وی دریافت می کند.

 

کار انتقال کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی که شدیدا مورد توجه یحیی گل محمدی است فعلا به بن بست رسیده. گویا قرار بود که باشگاه پرسپولیس یک سوم از پیش قرار را به کاسیانو پرداخت کند. این مهم تا به امروز میسر نشده است و کاسیانو هم فعلا به سمت تهران هیچ اقدامی صورت نداده است. اگر پرداختی پرسپولیس ظرف چند روز آینده صورت نگیرد، انتقال کاسیانو دیاز به پرسپولیس منتفی خواهد شد.

 

خبر دیگر در مورد پرسپولیس این است که اردوی تدارکاتی این تیم به ترکیه لغو شده است. دلیل آن پیدا نشدن اسپانسر است. شاید اردوی آمادگی در جزیره کیش تشکیل شود و شاید هم هرگز اردویی دایر نگردد.

 

سروش رفیعی به کمیته استیناف احضار شد و احتمالا خداداد عزیزی هم به کمیته اخلاق احضار خواهد شد. همچنین شنیدیم در رابطه با اظهارات تند برخی از فوتبالیست ها در فضای مجازی داشته اند، پرونده ای در کمیته اخلاق بازگشایی خواهد شد تا به آنها رسیدگی شود.