پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

میرفخرایی: نگران خستگی تیم هستم

صعود تیم ملی والیبال سوای اینکه جامعه ما را خوشحال ساخت برای خانواده والیبال نیز بسیار ارزشمند بود.

مهندس ناصر میرفخرایی پاسور سابق تیم ملی در قهرمانی جهان 1970 در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم ایران خیلی خوب هماهنگ شد و با صعود به دور پایانی که محصول همکاری و همفکری مربیان ایرانی بود، این باور را تقویت کرد که می شود به کادر ایرانی اعتماد کرد. وی افزود: ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی باید بگویم که این بیم وجود دارد که خستگی مفرط بازیکنان سبب فرسودگی آنها در دور پایانی شود. امیدوارم که آسیب دیدگی میلاد عبادی پور به تیم صدمه نزند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال اضافه می کند: تیم ما در دفاع روی پاس های سرعتی ضعف دارد و ما این کمبود را در پاس های بریده ای که جیانلی برای گالسی در تیم ایتالیا ارسال می کرد، مشاهده کردیم و باید برای این مساله چاره ای اندیشید. در پاسوری وادی عملکرد خیلی خوبی داشت اما او باید مقتدرتر باشد و گاهی خواسته های خود را به آبشارزن ها دیکته کند.

لیبروی ما عالی بود و امین اسماعیل نژاد خوش درخشید. همه بازیکنان خوب بودند ولی با توجه به درپیش بودن مسابقات قهرمانی جهان من باز هم اعتقاد دارم که می توانیم دو تیم با تلفیق از جوانان و تجربه داران آماده داشته باشیم تا مربیان ما دچار استرس و مشکل نشوند.

گفت و گو: جمشید حمیدی