جمعه سی و یکم فروردین ماه

فروش هافبک های تاتنهام

چهار بازیکن تیم تاتنهام با نظر آنتونیو کونته در فهرست فروش قرار گرفتند.

به نقل از مترو، سرجیو رگیلون مدافع چپ و هری وینکز، تانگوی اندومبله و جیوانی لو سلسو هافبک‌های تاتنهام جایی در این تیم برای فصل بعد ندارند و به همین خاطر کونته نام آنها را برای اردوی پیش فصل در کره جنوبی خط زد. در این تور، تاتنهام قرار است با تیم ستارگان لیگ کره و سویا بازی کند و در ادامه بازی های دوستانه دیگری برابر رنجرز و رم خواهد داشت.

ریچارلیسون، ایو بیسوما، ایوان پریشیچ، فریزر فورستر و کلمنت لنگلت برای فصل بعد به تاتنهام پیوستند. همه خریدهای جدید تاتنهام به استثنای لنگله که اخیراً از بارسلونا آمده است، برای اردوی پیش فصل به کره جنوبی رفتند. او مدارک لازم برای سفر را نداشت، در حالی که جو رودون مدافع میانی نیز به دلیل بیماری این اردو را از دست داد.

استیون برخواین و جک کلارک به تازگی به آژاکس و ساندرلند رفتند و کامرون کارتر-ویکرز، مدافع میانی سلتیک پس از دوره قرضی خود در فصل گذشته، قرارداد خود را با تیم اسکاتلندی دائمی کرد.

از این ۴ بازیکن که تاتنهام آنها را در فهرست مازاد قرار داده است، وینکز مدت هاست به اورتون لینک شده است، در حالی که رگیلون به دنبال بازگشت به اسپانیاست. لو سلسو و اندومبله هر دو نیمه فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم های دیگر سپری کردند و به دنبال تیم های جدیدی هستند.