جمعه سی و یکم فروردین ماه
تیم مرد پرتغالی بازی را خوب بلد است

رویای ۲۰ میلیون دلاری

مورچه ها وقتی دانه گندم یا شکری را یافت می کنند به همدیگر خبر می دهند تا اندوخته‌ای برای زمستان‌شان شرافتمندانه ذخیره کنند. در حال حاضر نیز همه مردان مربی پرتغالی”کیروش” نیز اینک فهمیده اند که ۲۰ میلیون دلار وارد فدراسیون فوتبال می‌شود، آنها کیروش را مطلع کرده‌اند و درصدند که بی‌شرمانه آن را بین هم تقسیم کنند.

🔸کیروش و همه مردانش که شامل دلالان، بعضی از خبرنگاران فاسد و روزنامه‌ای ورزشی که سابقه و پرونده در دلال بازی دارد و یک خبرگزاری که هرجا بوی پول می‌آید بی‌شرمانه در آنجا حاضر می‌شود این روزها “کیان” و “شرف” تیم‌ملی ما را هدف قرار داده‌اند و با دلال‌بازی می خواهند مجددا غارتگر منافع ملی و پول‌های جام جهانی باشند.
🔸کیروش که در بی ادبی، بحران آفرینی، چپاول بیت‌المال، زدوبند با دلالان و خبرنگارنماها “استاد” تمام عیار است این روزها به کمک یک فردی در وزارت ورزش گام‌های محکمی برداشته تا سکاندار تیمی شود که سه بازی سخت در پیش دارد و هیچ مربی‌ای نمی‌تواند در این سه بازی سخت “معجزه آفرینی” کند.
شخصی که ۱۷ هزار دلار “پاداش”  و میلیون‌ها تومان در زمان مربیگری کیروش دریافت کرده است سردمدار تلاش برای وارد کردن مربی پرتغالی است که همچون دزدان دریایی سومالیایی درصدد است که کشتی تومان زده فوتبال ما را “غارت” کند.
🔸آهای ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی که دغدغه‌ی ساماندهی فوتبال دارید، هشدا، هشدار که می‌خواهند ۲۰ میلیون دلار را غارت کنند.
آهای ای سازمان محترم بازرسی کل کشور، هشدار که سودجویانی بدتر از دزدان دریایی سومالیایی در کمین هستند و درصددند فوتبال ما را به روز سیاه بکشانند، دلالها در پشت درب فدراسیون فوتبال صف کشیده‌اند، بوی دلار به مشام آنها رسیده است.
آهای دیوان محترم محاسبات، هشدار هشدار که چند دلال و چند خبرنگار‌نما میخواهند پای مافیای دزدی و چپاول را مجدداً به فوتبال باز کنند.
🔸کیروش از بدو ورود به فوتبال ایران بک باند متشکل از دلالهای حرفه‌ای و برخی روزنامه‌نگار نماهای بی‌هویت را تشکیل داد و بعدها برخی لژیونرها را نیز با خود همراه کرد تا بتواند ضمن تسلط کامل بر فوتبال ایران، نسبت به روسای فدراسیون‌ها و وزارت ورزش نیز گستاخی کند.
🔸در تاریخ ماقبل و مابعد فیفا هم هیچ مربی‌ای همچون اون نبوده، نیست و نخواهد بود که میلیاردها تومان مالیات او را هم فدراسیون ما بپردازد.
او و همراهان فاسد او این روزها بوی ۲۰ میلیون دلار به مشامشان رسیده است تا پول فوتبال ما را بین خود تقسیم کنند در حالیکه در جنوبی‌ترین شهرهای ایران، جوانانی با استعدادی بی‌نظیر در حسرت داشتن یک توپ فوتبال هستند چرا ماباید اجازه دهیم که یک فرد پرتغالی بیاید و ثروت ملی ما را که که اتفاقاً دسترنج فرد دیگری و کار تیمی درست است را به تاراج ببرد.
🔸چرا باید دستگاه‌های نظارتی اجازه دهند که یک فردی در وزارت ورزش، دلالانی در یک روزنامه‌ ورزشی که سابقه سیاهی در این امور دارند و خبرگزاری‌ای که در زد و بند و دلالی معروف است به کمک مربی شامورتی‌باز و بحران‌آفرین پرتغالی ۲۰ میلیون دلار ثروت ورزش مارا به یغما ببرند.
🔸حراست نهاد ریاست‌جمهوری باید مواظب باشد که برخی افراد درصدد “خراطی” فوتبال ایران هستند، آنها را شناسایی و از نفوذ آن‌ها جلوگیری کند چرا که قطعاً نتیجه منفی حاصل از حضور این فرد پرتغالی به پای مقامات دولت نوشته خواهد شد. تجربه نشان داده که تیم مرد پرتغالی بازی را خوب بلد است و انتهای کار با بهانه‌گیری صحنه را ترک میکند و دولت می‌ماند و آواری از ناامیدی حاصل از انتخاب کیروش.

علی افتخاری -کارشناس ورزش