پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

ووریا غفوری که گفته می شود بعد از جدایی از استقلال به فولاد رفته است، به تیم گل گهر یا سپاهان می پیوندد.

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد اگر تیم ملی نکونام را بخواهد با درخواست حضور وی مخالفت نخواهیم کرد.

 

مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق کمیته ملی المپیک درباره بازگشت احتمالی کی روش گفت: کی روش در هشت سال حضورش در ایران چه ارمغانی برای فوتبال ما داشت که باز هم دنبال وی باشیم.

 

ساپینتو سرمربی تیم استقلال نام چهار بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داد. یکی از این بازیکنان خریدهای جدید باشگاه به شمار می آید.

 

باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری دیدار خداحافظی برای سیدجلال حسینی است. احتمال دارد یکی از تیم های مورد نظر برای خداحافظی کاپیتان شمالی ملوان باشد.

 

عرفان نوابی هافبک توانمند تیم پیکان به پارس جنوبی جم پیوست. کوچ سرمایه های پیکان که در دل آکادمی این باشگاه رشد کرده اند، روز به روز افزایش می یابد. چرا که مدیر جدید باشگاه نگاهی به آکادمی ندارد.

 

قرارداد عارف غلامی با استقلال نهایی نشده است. مبلغی را که وی پیشنهاد داده، در صورت اجابت مدیران باشگاه شاید باعث ناراحتی سایر بازیکنان این تیم شود. وی مبلغی معادل پیشنهاد یک تیم اماراتی را داده است.

 

سه بازیکن جدید پرسپولیس در شرایطی با باشگاه به توافق رسیدند که یک بند اضافی در آن دیده می شود. بیرانوند، سعید صادقی و پورعلی گنجی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می توانند بلادرنگ از این تیم جدا شوند.

 

در پی مصاحبه سیاوش یزدانی که مدیریت باشگاه استقلال و باشگاه ملوان را زیر تیغ انتقادات برده بود، باشگاه ملوان نام او را از لیست خارج کرد تا فقط منتظر سربازی در نیروی دریایی باشد. یزدانی از صحبت های خود پشیمان شده و برخی از چهره ها را واسطه قرار داد تا به ملوان بازگردد.

 

میلاد زکی پور که حضورش در پرسپولیس با سر و صدا همراه بود پیش از اینکه با قرمزها امضا کند با عقد یک قرارداد سنگین به عضویت سایپا درآمد اما مورایس سرمربی سپاهان او را مازاد اعلام کرد. باید دید تکلیف این بازیکن چه می شود.