جمعه سی و یکم فروردین ماه

اسکوچیچ رفت یا ماند

قرار بود امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص ماندن یا رفتن اسکوچیچ از نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال تصمیم گیری نهایی را صورت دهد. در این جلسه قرار بود اعضای کمیته فنی به اتفاق اعضای هیات رئیسه حضور داشته باشند.

باتوجه به پروسه روز فوتبال، اظهارنظرها در این خصوص لحظه به لحظه ابعاد گسترده به خود می گیرند. ساعاتی پیش سایت یکی از خبرگزاری ها جدایی اسکوچیچ از نیمکت مربیگری تیم ملی را اعلام کرد، اما فدراسیون فوتبال بلافاصله این اقدام و این خبر را رد کرد و گفت: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر دور شدن اسکوچیچ از نیمکت تیم ملی فوتبال اتخاذ نشده است.

 

نماینده مجلس: دایی به جای اسکوچیچ

با توجه به اخبار دریافتی که گفته شده است کی روش ساعت به ساعت به فوتبال ایران و نیمکت مربیگری تیم ملی نزدیک می شود . اظهارنظرها از افراد گوناگون اشکال جدی تر به خود گرفته و هرکس به نوبه خود، دیدگاه شخصی اش را بیان می کند. به دنبال اظهارات فراوان از سوی اهالی فوتبال و غیرفوتبالی یکی از نماینده مجلس در این رابطه گفته است اگر قرار است اسکوچیچ در تیم ملی نباشد، بهتر است از یک مربی داخلی استفاده شود.

زارعی اضافه کرد: مربیان داخلی که بتوانند در تیم ملی نقش ایفا کنند، کم نداریم. علی دایی از آن جمله است.

در کنار صحبت های زارعی بسیاری از پیشکسوتان فوتبال حضور علی دایی در تیم ملی فوتبال موافقت دارند و او را صد البته بهتر از کی روش می دانند.