جمعه دهم فروردین ماه
نام نویسی انتخابات فدراسیون فوتبال؛

کاندیداهایی که حذف شدند

قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال با شش کاندیدا دنبال شود، اما واعظ اشتیانی، دکتر اسدی و محمد اخوندی از گردونه خارج شدند مهدی تاج، عزیزی محمدی و ماجدی باقی بمانند. با این شرایط انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به صورت مطلق حتمی خواهد بود.

چگونه سه کاندیدای دیگر از گردونه خارج شدند. برای ثبت نام در انتخابات باید پیشاپیش فرم انتخابات از مجمع دریافت وپس از تکمیل آن همراه با سایر مدارک شخصی به کمیته ثبت نام ارائه شود.واعظ،آخوندی ودکتر اسدی بدون دریافت فرم مجمع فقط مدارک شخصی خودرا ارائه دادند که این رفتار مورد قبول دبیرخانه کمیته ثبت نام و کمیته انتخابات واقع نشد و مجوز شرکت انتخابات را به دست نیاوردند.

گرچه سه کاندیدای انتخابات به این نحوه مسیر انتخابات اعتراض داشته و آن را رسانه ای کردند، اما قوانین تصویب شده می گوید، هر کاندیدایی که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد باید فرم مجمع و امضاهای لازم در خصوص سابقه مدیریت را  از دبیر خانه  تحویل وپس از پر کردن آن مجددا به دبیر خانه ارائه داده شود تا بررسی ها از سوی تعیین صلاحیت آغاز شود. از این رو تاج، عزیز محمدی و ماجدی در گردونه باقی ماندند.