جمعه دهم فروردین ماه
جهانچی در گفت و گو با البرز ورزشی؛

حیف از سرمایه هایی که هدر می رود

فوتسال بانوان با آن همه موقعیت ممتازی که در آسیا داشت، تعطیل است و ورزشکاران این رشته نگران آینده خود هستند.

معصومه جهانچی بازیکن سابق تیم ملی و از مربیان مطرح و سازنده فوتبال ایران که با البرز ورزشی درباره نتایج تیم ایران در کافا صحبت می کرد، با اشاره به اینکه چون استعدادیابی خوبی در این بخش شده و من و خانم مهینی بازیکنان مستعدی را پرورش داده ایم، می افزاید: حداقل در مسابقات این منطقه از آسیا مشکلی نداریم، اما نگرانی من برای بچه های فوتسال است که قهرمان آسیا شدند اما دو سالی است که هیچ برنامه ای برای آنها وجود ندارد.

مربی سرشناس گیلانی درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال نیز می گوید: همه اشخاصی که برای کرسی ریاست فدراسیون نام نویسی کرده اند با این ورزش آشنا هستند ولی ای کاش با ایده های جدید و به قصد تحول حداقل در فوتبال و فوتسال بانوان وارد انتخابات شوند؛ چون بازیکنان دختر ما بهترین سال های زندگی خود را صرف ورزش کرده اند و به هیچ وجه مورد توجه مسئولان واقع نشدند.

جهانچی سپس به پتانسیل موجود بین مربیان بانوان اشاره کرده، می افزاید: زمانی که ما فوتبال را شروع کرده بودیم، مربیان غیرمرتبط با فوتبال تیم را اداره می کردند اما امروز از بین این همه ملی پوش که مربی شده اند، تحصیلات عالیه و مدارک فنی دارند، اشخاصی هستند که می توانند در چرخه تصمیم گیری فدراسیون دخیل باشند. ولی دریغ از حتی یک دعوت و نظرخواهی که تا حالا انجام نشده است.

گفت و گو: صدیقه فتاحی