شنبه یکم اردیبهشت ماه
اخبار کوتاه فوتبال

نامه اعتراضیه واعظ آشتیانی

امیررضا واعظ آشتیانی نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به عدم تمدید فرصت ثبت‌نام نامزدها اعتراض کرد.

امیررضا واعظ آشتیانی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که به دلیل نداشتن فرم تأییدیه با امضای پنج عضو مجمع توسط کمیته بدوی انتخابات این فدراسیون از جمع نامزدها حذف شد، نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

واعظ‌ آشتیانی با ارسال نامه‌ای به محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده است با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر اضافه شدن سه روز به فرصت ثبت‌نام نامزدها با توجه به تعطیلی‌ها، این فرصت باید اعمال می‌شده است.

 

 

تراکتوری‌ها شنبه به ترکیه می‌روند

تیم فوتبال تراکتور برای برپایی اردویی تدارکاتی در کشور ترکیه روز شنبه هفته پیش رو راهی این کشور خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور زیر نظر قربان بردیف در تبریز دنبال می‌شود و حالا شاگردان این مربی آماده سفر به کشور ترکیه هستند. تراکتوری‌ها قرار است روز شنبه راهی این کشور شوند تا اردویی تدارکاتی را برپا کنند.

هنوز مدت زمان برگزاری این اردو به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی باشگاه تراکتور به بازیکنان گفته است که مدت زمان حضور آنها در ترکیه احتمالاً دو هفته خواهد بود. قرار است سرخپوشان تبریزی چند بازی دوستانه هم در این اردو انجام دهند.

 

 

پیام کاوه به مدیران استقلال

عدم بازگشت کاوه رضایی به ایران باعث شده است تا خبرهای مختلفی درباره احتمال عدم حضور این بازیکن در استقلال شنیده شود.

با این حال مهاجم پیشین آبی‌پوشان تهرانی به مدیران این باشگاه پیغام داده است که ظرف یکی دو روز آینده به ایران برمی‌گردد تا مراحل رسمی و پایانی حضورش در استقلال انجام شود.

بعد از پیوستن پیمان بابایی به استقلال خبرهایی در مورد احتمال منتفی شدن حضور رضایی در این تیم مطرح شد، ولی استقلالی‌ها بابایی را برای استفاده در پست وینگر جذب کردند و رضایی قرار است به‌عنوان مهاجم نوک بازی کند.