جمعه سی و یکم فروردین ماه
گفت و گو با آسمانخراش جهان؛

مهرزاد: تیم ایران متکی به فرد نیست

آسمانخراش والیبال نشسته ایران این روزها سرگرم مداوای درد کمر به نسبت قدیمی است. مرتضی مهرزاد با دو متر و 44 سانتی متر بلندقدترین بازیکن ورزش جهان است که در تیم معلولان ایران حرف اول را می زند.

او اما در گفت و گو با البرز ورزشی این واقعیت را کتمان می کند و می گوید: تیم والیبال نشسته ایران متکی به فرد نیست. همه بچه های تیم عالی بازی می کنند و چند جوان هم که توسط آقای رضایی به تیم تزریق شده اند، آینده روشنی خواهند داشت.

مهرزاد که هم اینک دانشجوی ترم دوم دانشکده تربیت بدنی چالوس است، درباره مسابقات پیش روی تیم ملی ایران می گوید: بوسنی همیشه تیم قابل احترامی بوده و این بار با توجه به میزبانی مسابقات جهانی می تواند سرسخت تر ظاهر شود، ولی ما این تیم را در ریو، لندن و اخیرا ژاپن با برتری مطلق شکست دادیم و فکر نمی کنم این بار خیلی به مشکل برخورد کنیم.

مهرزاد که مسابقات لیگ ملت های جهان را از طریق تلویزیون تماشا می کند، با تمجید از ملی پوشان کشورمان می گوید: یادم می آید که شما در البرز ورزشی گفته بودید این جوان ها جای بزرگان را می گیرند و من فکر می کنم نه تها جای چهره های نامدار گذشته را گرفته اند، بلکه بهتر از آنها نیز بازی می کنند. حضور در جمع هشت تیم برتر با این سن کم بازیکنان ارزشمند است. تنها بازیکن مسن این تیم میلاد عبادی پور و محمدطاهر وادی هستند. از نگاه من تک تک بازیکنان از پاسور گرفته تا لیبرو همه قدرتمند و تماشایی ظاهر شدند اما امین اسماعیل نژاد عالی بود و از دیدن بازی وی واقعا لذت برده و احساس غرور می کنند.

گفت و گو: جمشید حمیدی