جمعه دهم فروردین ماه

کردان میزبان جانبازان سالم تن

شانزدهمین دوره مسابقات جانبازان سالم تن دسته برتر کردان کرج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: افتتاحیه این دوره از مسایقات با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور کلید خورد.

در این دوره از مسابقات 16 تیم حضور داشتند که پس از بازی های مقدماتی و حذفی تیم گیلان به عنوان قهرمانی دست یافت و مازنداران به مقام دوم رسید.

 تیم های تهران الف و خوزستان مقام های سوم و چهارم را کسب کردند و دو تیم قزوین و شهرستان های تهران به دسته یکم سقوط کردند.

در افتتاحیه این دوره از مسابقات که با حضور سردار الهی رییس انجمن فوتبال و حضور 20 تیم در مجتمع ایثارگران کردان کرج آغاز شد که در نهایت تیم ایلام به مقام قهرمانی رسید و تیم سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد.

تیم های سمنان وکهگلیویه و بویراحمد به مقام های سوم وچهارم دست یافتند.

دکترمستجاد حسینی مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن تقدیر از چهار بازمانده فاجعه بهمن ماه ۱۳۶۵در چوار ایلام که دو تیم در حال مسابقه بودند به دوسیله هواپیماهای بعثی مورد حمله قرار گرفتند و جمعی از ورزشکاران و داور مسابقه به شهادت رسیدند.

تعداد زیادی نیز به درجه جانبازی رسیدند که در تیم ایلام قهرمان ۱۴۰۱  چهار تن به نام های علی قیطاسی، احسان فاضلی، حسین فاضلی و فرمان فولادوند حضور داشتندکه از بازماندگان فاجعه چوار ایلام هستند.