جمعه سی و یکم فروردین ماه

دو گانگی در تیم ملی فوتبال

در حالی که سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال  تاکید دارد که اسکوچیچ به لحاظ فنی برای تیم ملی کوچک است و رای به عزل آن داده است، اما از سوی دیگر شنیدیم که اسکوچیچ گفته است، همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستم.

اسکوچیچ بعد از ترک ایران به اتریش سفر کرد تا از کمپ آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بازدید داشته باشد.

اسکوچیچ همچنان فعال نشان می دهد و در گشت و گذار اروپایی خود به سراغ برخی دیگر از بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا رفته است.از جمله شهاب زاهدی وعلی علیپور .

گویا اسکوچیچ فکرهای تازه ای بر سر دارد و احتمالا در نظر دارد تا در خط حمله که اعتقاد دارد اتاق فکر کودتا  بوده، تغییراتی حاصل شود. البته وی قصد حذف کسی را ندارد، اما به دنبال بازیکنانی است که می تواند فضای خط حمله را به رقابت بیشتر و تنگ تر تبدیل سازد تا حاشیه امنیت برای تبدیل شدن به بازیکن همیشه ثابت برای برخی ها سخت شود.

اسکوچیچ اعتقاد دارد که نوع برخورد برخی از بازیکنان با وی زمینه پیشینه دارد، گرچه من آن را فراموش کردم، اما دیگران مانند من عمل نکرده اند.

با این حال  در شرایطی که به آغاز جام جهانی روز به روز نزدیک می شویم، اما هنوز مشخص نیست که سرمربی تیم ملی کیست، اسکوچیچ ماندنی خواهد بود یا مربی داخلی سکاندار خواهد شد. این نکته را هم باید اضافه کرد که نزد گزینه های داخلی به عنوان سکاندار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، علی دایی یکی از گزینه های داخلی همچنان در سکوت به سر می برد و اصولا این روزها  کمتر در محافل فوتبالی دیده شده و کمتر اظهارنظری انجام می دهد. گرچه چنین عنوان شده که شانس او بیش از دیگر گزینه های داخلی است.