سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

جنگ در پرسپولیس

آرامش در پرسپولیس بهم ریخت، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در یک مصاحبه علیه گل محمدی گارد گرفت و عنوان کرد، بهتر است جناب گل محمدی فقط در مورد مسایل فنی اظهارنظر کند.

گل محمدی چند روز پیش گفته بود، چرا ما نمی توانیم پول لوسیانو را پرداخته تا او به عنوان مهاجم در کنار تیم قرار بگیرد؟ اما سایر تیم ها می توانند خرید خارجی داشته و پول آنها را هم واریز کنند. چرا ما نمی توانیم در ترکیه اردو بر پا کنیم، اما بقیه آماده سفر به ترکیه و برپایی اردوی امادگی هستند؟ چرا خریدهای ما یکباره متوقف شد و سه هفته ای است که نقل وانتقالات ما متوقف شده است؟

در پی اظهار نظرهای گل محمدی، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خود را مقابل تریبون قرارداد و حملات تند علیه گل محمدی داشته باشد.

در حال نظم آرامش در پرسپولیس بهم ریخته و این در حالی است که گل محمدی مسئول اول پاسخگوی مسائل فنی شدیدا از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قراردارد.

در پی اظهارات معاون اقتصادی باشگاه علیه گل محمدی، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شدیدا به نوع ادبیات و اظهارات معاون اقتصادی باشگاه حمله کرده و عنوان کرده اند او حق هیچ گونه اظهار نظر نداشته و اصولا او از جنس قرمز به شمار نمی آید. خلاصه اینکه نظم و آرامش در پرسپولیس رنگ باخته وهواداران پرسپولیس از این وضعیت چندان خشنود نیستند.
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: