جمعه دهم فروردین ماه

بازیکن جنجالی از تیم ملی کنار گذاشته شد!

چندی پیش جنجال بزرگی بر سر شکار عرفان باقری بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایجاد شد مبنی بر اینکه شد، باقری بازیکن تیم ما به حساب می آید. 

 این بازیکن جوان که مدام در حال رفتن بین این دو باشگاه بود نهایتا با پرسپولیس به عقد قراداد داخلی  رسید، اما استقلالی ها به آن معترض شدند و بیانیه ای نیز صادر کردند. باشگاه پرسپولیس متقابل آن با صدور بیانیه پاسخ استقلال را داد و اقدام به چاپ مصاحبه عرفان باقری بعد از انعقاد قرارداد داخلی کرد.

باقری در مصاحبه خود عنوان کرده  به میل و خواست خودم به پرسپولیس آمده واصولا یک پرسپولیسی هستم. اما استقلالی ها ول کن نبودند.

در این کش و قوس، سرمربی تیم ملی جوانان ایران،عرفان باقری را به اردوی تیم ملی جوانان فرا خواند. دو هفته از حضور بازیکن فوق در اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان گذشت که امروز خبر رسید، از سوی سرمربی تیم ملی جوانان، عرفان باقری از این تیم کنار گذاشته شد، این در حالی است که عرفان باقری  بازیکنی است که از قابلیت فنی بالای برخوردار است که با وجود سن پایین ویژگی های یک بازیکن بزرگ و بازی در تیم های بزرگ در لیگ برتر را دارد. جنگ دو تیم پرسپولیس و استقلال بر سر شکار این بازیکن که نزدیک به سه هفته سوژه روز رسانه ها شده بود به همین دلیل است. او می تواند یک بازیکن از سهمیه زیر۲۱ سال به حساب آید. تعجب اینکه در رابطه با کنار گذاشته شدن این بازیکن از تیم ملی جوانان هیچ گونه توضیحی ارائه نشده است.