جمعه سی و یکم فروردین ماه

پرسپولیس در اتریش

از گوشه و کنار و از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر رسید یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم فوتبال پرسپولیس که در اتریش اقامت دارد، به مدیران باشگاه اطلاع داده است با توجه به شرایطی که برای پرسپولیس جهت دایر شدن اردو در ترکیه پیش آمده است، حاضر است پذیرای تیم پرسپولیس در اتریش باشد.

این هوادار حتی عنوان کرده است هزینه اقامت 10 روزه را برعهده خواهد گرفت و اسپانسر ایرانی مقیم اتریش پذیرفته است که تیم پرسپولیس را در این اردو ساپورت مالی کند.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ گونه واکنشی در این خصوص از خود نشان نداده اند. شاید هم این سکوت دنباله دار و بدون نتیجه باقی بماند.

 

کاسیانو گم شد

مهاجم برزیلی تیم فوتبال دیزلا و پرتغال که مورد توجه تیم پرسپولیس قرار دارد، چند روزی است ناپیدا شده. این مهاجم نه در تمرینات تیم دیزلا دیده می شود  و نه به پرسپولیس آمده است. در این ارتباط حتی برای مسئولان باشگاه پرتغالی نیز نگرانی ایجاد شده است. قرار بود کاسیانو هفته گذشته وارد تهران شود اما تا این لحظه اتفاق نیفتاده است. غیبت طولانی او باعث شده تا گل محمدی از خرید آن پشیمان شده و سراغ دو بازیکن دیگر برزیلی رفته است. دو بازیکن جدید یکی مهاجم است و دیگری هافبک دفاعی. اگر پای این دو بازیکن به پرسپولیس برسند، یک بازیکن خارجی موجود در پرسپولیس از لیست خارج خواهد شد که احتمالا دیمیتروف یکی از آن خواهد بود.

 

شاید پرسپولیس قید  سفر را بزند

مجوز سفر تیم پرسپولیس به ترکیه صادر شد اما این احتمال وجود دارد که این سفر لغو و پرسپولیس قید سفر به ترکیه را بزند.

دلیل پشیمانی قرمزها به خاطر بعد مسافت است. محلی که به عنوان کمپ برای پرسپولیسی تهیه و تدارک دیده شده است تا محل تمرین به مسافت 7 تا 8 کیلومتر فاصله است. این مقدار مسافت برای رفت و برگشت که حدودا 14 تا 16 کیلومتر خواهد شد، برای تیمی که قصد تمرین دارد یا از تمرین باز می گردد سنگین و دشوار است. از سوی دیگر هوای ترکیه این روزها بسیار آلوده است و گرد و غبار شدید باعث شد بسیاری از کارهای روزانه لغو شود. اکنون گل محمدی نگران این وضعیت است. زیرا شواهد نشان می دهد که سفر به ترکیه نمی تواند مفید واقع شود. البته مجوز سفر پرسپولیس به ترکیه زمانی صادر شد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مراجعه به نزد مسئولان صدور مجوعنوان کرد تیم استقلال چگونه دارای مجوز شد. طبق همان ماده و همان دیدگاه برای پرسپولیس هم مجوز صادر شود. پاسخ سکوت بود و مجوز صادر شد.