جمعه دهم فروردین ماه
با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی؛

تشک کشتی در زندان رجایی شهر پهن شد

بنا به دعوت رئیس زندان رجایی شهر و با حضور جمعی از بزرگان کشتی تشک جدید کشتی زندان رجایی شهر پهن و افتتاح شد.

طی هماهنگی های به عمل آمده توسط کیانوش گرامی پیشکسوت کشتی و هنرمند ارزنده سینما با حاج حسن قبادی معاون زندان رجایی شهر تشک جدید سالن کشتی زندان رجایی در این مکان پهن شد.

در این مراسم الله کرم عزیزی رئیس زندان و جمعی از قهرمانان جهان ، المپیک و پیشکسوتان کشتی از جمله آقایان: منصور برزگر، ابراهیم جوادی،حاج جواد غنچه ها، حاج جواد روحانی، عباس محمد صادق، محمد محمودی، مسعود مقربی، محسن کاوه، اله مراد زرینی، اردشیر پور حکمت، حسن جاهد، محمد صلحی، حبیب خواجوند، جواد شهبازی، رضا الماسی، حجت ملایی، وحید رهنما، علی امیری، محمد شرابی، علی نعمتی حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا محمد محمودی از پیشکسوتان شناخته شده کشتی و خیرین بنام به نمایندگی از سوی جمع حاضر سخن گفت، سپس حاج آقا عزیزی رئیس زندان رجایی شهر و معاون پر تلاش ایشان حاج حسن قبادی گزارشی از فعالیت های ورزشی و رفاهی در زندان رجایی شهر ارایه شد.

در ادامه، الله کرم عزیزی به یک نکته کم نظیری اشاره کردند که شاید خیلی ها تا بحال نشنیده باشند

وی به پیشکسوتان گفت: در همین سالنی که شما بزرگان نشسته اید من به همراه سایر عوامل زندان ساعت ها با شاکیان پرونده های قصاص صحبت می کنیم تا بتوانیم انسانی را که ندانسته مرتکب قتلی شده از مرگ نجات بدهیم بطوری که بعضی وقت ها از ساعت ۳ شب تا ۶ تلاش می کنیم رضایت شاکی را جلب کنیم. اغلب صحبت های ما موثر واقع می شود خوشحال به خانه می رویم و البته گاهی اوقات هم  متاسفانه اصرار شاکیان راهی باقی نمی گذارد. ولی به خاطر رضای خدا و رهایی یک فرد تلاش خودمان را انجام می دهیم.

در ادامه این مراسم جمع حاضر برای رو نمایی از تشک جدید اهدایی پیشکسوتان راهی سالن کشتی شدند.

قبل از رونمایی تشک تلاوت قرآن توسط حاج حسن قبادی قرائت شد و در ادامه به همت

مسئول سالن در حضور مهمانان چند مسابقه نمادین بین زندانیان برگزار شد.

و بعد به طرف زمینی رفتیم که قرار است در آینده نزدیک و به کمک خیرین ورزشکار کلنگ خانه جدید و مجزای کشتی احداث شود.

حاج آقا عزیزی در بخش دیگر گفت متاسفانه در گذشته نه چندان دور ؛ چند نفر از قهرمانان ورزشی از امکانات ورزشی ما دیدن کردند و قول هایی هم دادند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ قدمی بر نداشتند.

در ادامه الله کرم عزیزی از قهرمانان و پیشکسوتان تشک کشتی و پرچم سبز اهدایی امام حسین(ع)  قدردانی کرد.

در پایان مراسم نیز از آقایان عزیزی و قبادی توسط قهرمانان جهان و المپیک آقایان ابراهیم جوادی و منصور برزگر  تجلیل شد.

گزارش: احمد دباغ