جمعه سی و یکم فروردین ماه
رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان – ایتالیا؛

حریفان نمایندگان ایران معرفی شدند

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد. بر اساس برنامه در روز نخست مسابقات، کشتی‌گیران در ۵ وزن ۴۸ ، ۵۵ ، ۶۵ ، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم روی تشک می‌روند. مسابقات از ظهر امروز آغاز می شود.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی در دور اول باید با پاتل از هند کشتی بگیرد. در صورت برتری در این مسابقه باید در دور دوم به مصاف کشتی‌گیر قرقیزستانی برود. در این وزن ۱۴ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۴۸ کیلو گرم علی احمدی وفا در دور نخست با گالستیان از ارمنستان روبرو می‌شود که در صورت برتری به مصاف برنده استونی و قزاقستان مس‌رود. در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی در دور نخست باید با بکیموف از قزاقستان مسابقه بدهد. در این وزن ۲۱ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی در دور نخست با چوبنکو از اوکراین روبرو می‌شود. در صورت برتری باید در دور دوم با سورمانیدزه از گرجستان روبرو مس‌شود. در این وزن ۱۹ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار دور اول با ویسوکزانسی از لهستان باید مسابقه بدهد. در صورت برتری هم حریف مامالادزه از گرجستان می‌شود. در این وزن ۲۵ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم اهورا بویری از ایران باید با ابدیخادیر از قزاقستان روبرو می‌شود. در صورت پیروزی دور بعد با برنده ازبکستان و مولداوی روبرو شود.  در این وزن ۲۸ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی دور اول واردرسیان از ارمنستان روبرو می‌شود. دور دوم هم با لنونن از فنلاند مسابقه می‌دهد. در این وزن ۲۳ کیلوگرم وزن کشی کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا آذر شب با کاجانن از فنلاند مسابقه می‌دهد. در صورت پیروزی با استونی در دور دوم مسابقه می‌دهد. در این وزن ۲۶ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار با گوول از ترکیه کشتی می‌گیرد. در صورت پیروزی راهی یک چهارم نهایی می‌شود که باید با برنده کشتی هند و ژاپن مسابقه بدهد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری در دور اول با پتروف از بلغارستان روبرو می‌شود و در صورت برتری باید با برنده مجارستان و مصر روبرو شود. در این وزن ۱۷ نفر وزن کشی کردند.