پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

طارمی جانشین رونالدو در منچستر

ستاره فوتبال ایران که در فوتبال پرتغال و در تیم پورتو در حال درخشش است، توانست روابط خود را با هواداران تیم پورتو مستحکم کند.

مهدی طارمی که از برخی نشریات پرتغالی مورد هجمه قرار گرفته و حتی کاریکاتوری در جهت تخریب وی به چاپ رسانده اند با توجه به محبوبیتی که در تیم پورتو کسب کرده با ایجاد ارتباط با هوادادان پورتو محبوبیت خود را دوچندان حفظ کرد، با این حال بسیاری از مشتریان تیم های فوتبال اروپایی همچنان به دنبال شکار او هستند.

باشگاه ا.ث میلان اخیرا عنوان کرده است برای خرید طارمی حاضر به پرداخت ۲۰میلیون یورو است. همچنین باشگاه فنرباغچه ترکیه هم با همین میزان پرداختی در حال مذاکره با باشگاه پورتو است تا شکارچی طارمی باشد، فعلا باشگاه پورتو زیر بار دو پیشنهاد مطرح شده نرفته است.

اما تازه ترین خبر و تازه ترین پیشنهاد از فوتبال انگلستان است که به باشگاه پورتو ارسال شده است. خود طارمی این پیشنهاد را تایید کرده و گفته است اخیرا از سوی یکی از باشگاه های بزرگ و معتبر فوتبال انگلستان پیشنهاد جدید دریافت کرده است، اما حاضر نشد نام این باشگاه را فاش کند.

شنیده ها که از انسوی مرزها خبر آن دریافت شده این است که باشگاه انگلیسی ،تیم فوتبال منچستر یونایتد است.منچستری ها که این روزها با نغمه های جدا شدن کریستیا رونالدو از این تیم مواجه هستند،در تلاشند تا رونالدو را حفظ کرده وبا خرید طارمی خط حمله خودرا با ترکیب رونالدو و طارمی به خط آتشین تبدیل کنند،اما اگر موفق به حفظ رونالدو نشدند، طارمی را در خط حمله تیمشان به عنوان جانشین او در ترکیب تیم داشته باشند تا جای خالی رونالدو با طارمی پر شود.  فعلا باشگاه پورتو به هیچ یک از سه پیشنهاد دریافتی پاسخی نداده و اعتقاد دارد که قیمت طارمی بالاتر از مبالغ پیشنهادی است. البته مبلغ پیشنهادی منچستر بالاتر و فراتر از دو باشگاه ایتالیایی و ترکیه ای دیده می شود.