سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

مشکل تیم داری ارومیه حل شد!

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از واریز نشدن حق ثبت نام دو تیم ورامین و ارومیه خبر داد و گفت: امروز آخرین مهلت برای ثبت قراردادها و اعلام وضعیت دو تیم نامبرده خواهد بود. دکتر محسن ترابی افزود: ما به جایگاه مردمی والیبال در ارومیه واقف هستیم به همین دلیل ده روز نیز بر آخرین مهلت ثبت نام این تیم و ورامین  اضافه کرده ایم.

ترابی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر اینکه اگر دو باشگاه یاد شده نباید چه تیم‌هایی جایگزین خواهند شد گفت:چیپس خراسان و یک تیم از مازندران مصرانه خواهان ورود به لیگ برتر هستند ولی آنها باید سهمیه را از ورامین یا ارومیه خریداری کنند.

رئیس سازمان لیگ که تصمیمات خود را از طریق مشورت با کمیته فنی اتخاذ و در اختیار رئیس فدراسیون والیبال می گذارد می افزاید؛برای نظارت بر امور اجرایی لیگ ایران در سال جاری از ۷۳ناظر داوری و فنی و ۳۰ناظر ویژه استفاده خواهیم کرد.

ترابی که رئیس انجمن والیبال وزارت آموزش و پرورش است درباره مسابقات دانش آموزان کشور نیز می گوید: قرار بور مسابقات فقط در سطح اول متوسطه در تبریز بر گزار شود که آن نیز منتفی شد گویا  برخی مشکلات مانع از انجام این رقابت‌ها شده است.

آخرین خبر اینکه شورای شهر ارومیه اعلام کرد که با اخذ مجوز از وزارت کشور تیم والیبال شهرداری ارومیه می تواند در لیگ برتر حضور پیدا کند.