جمعه دهم فروردین ماه
مراسمی ماندگار در سالروز شهادت شهید «عباس دوران» و «روز ملی خلبان»؛

دیدار سریع و پرگل تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش 10 گل داشت

تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، در سالروز شهادت شهید "عباس دوران" و "روز ملی خلبان" به میدان  رفتند که این بازی سریع و پرگل به سود تیم نهاجا پایان یافت.

این دیدار به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا در آستانه ماه محرم و به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام نیروی هوایی و سالگرد عملیات مرصاد، در راستای اهداف فرهنگی ورزشی تیم قلم ورزش و همکاری تنگاتنگ و نزدیک با نهاجا، با حضور فرماندهان و تماشاگران در سالن ورزشی پادگان‌ نیروی هوایی انجام  شد.

امیر معاون هماهنگ کننده نهاجا سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده، امیر معاون فاوا نهاجا سرتیپ۲ معین پور، امیر فرمانده شهید خضرایی سرتیپ۲ خلبان مصطفوی، امیر جانشین عقیدتی سیاسی نهاجا سرتیپ۲ سورانی و مدیر تربیت بدنی نهاجا سرهنگ خلبان محمد بیاتانی، شاهد این بازی تماشایی بودند که طی آن تیم فوتسال عقاب با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده محمد حسین ترابیان و بهادری بود، محمد طاهری، حسین سلطانی و مصطفی نظری ملی پوشان سابق فوتسال ایران در تیم قلم ورزش به میدان رفتند که با استقبال و تشویق خوب حاضران در سالن مواجه شدند.

در بین دو نیمه این دیدار که با اجرای گروه موزیک نیروی هوایی همراه شد، از سوی "احمد میرزائیان" مدیر تیم قلم ورزش، یادبودی به  سرهنگ خلبان "محمد بیاتانی" مدیر تربیت بدنی نهاجا اهدا و همچنین توسط سرتیپ خلبان "علی اکبر طالب زاده" امیر معاون هماهنگ کننده نهاجا از "احمد میرزائیان" مدیر تیم قلم ورزش و "مهدی توتونچی" مجری نام آشنای "شبهای فوتبالی" شبکه ورزش سیما و عضو تیم قلم ورزش تجلیل شد. ضمن آنکه سروان کیومرث جودکی کاپیتان تیم فوتسال عقاب نیز که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده، از سوی سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده مورد تقدیر قرار گرفت.