جمعه سی و یکم فروردین ماه

نقل و انتقالات پرسپولیس قفل شد

نزدیک به یک ماه است که در پرسپولیس و در راه خریدهای جدید در جهت رفع کمبودهای تیم هیچ فعل و انفعالی انجام نمی شود.

پرسپولیس در شروع کار نقل و انتقالات شروع توفانی داشت، اما به همان سرعت هم خاموش شد.

نوع خریدها به لحاظ نیاز تیم خوب پیش می رفت، اما زمانیکه به خط حمله که رسید، ناگهان توقف مشکوکی صورت گرفت تا اساس حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات زیرسوال برود.

پرسپولیس با مدیریت درویش ومعاونش، محمدی که هم رنگ آبی وهم رنگ قرمز را در کارنامه ورزشی اش  دارد، ناگهان در نقل و انتقالات دچار سکته شده تا این ایست وتوقف صدمات پرشماری را بر پرسپولیس تا به امروز وارد کند.

اینکه چه عاملی باعث این توقف شده، هیچ پاسخگویی دیده نمی شود. این ایست در حالی پرمعنا شده که نوک پیکان تیم پرسپولیس فاقد مهاجم نیش دار و زهرآگین است. پرسپولیس به مهاجم گلزن خارجی نیاز دارد. با چند مهاجم برزیلی مانند کاسیانو مذاکره شد، اما پنداری که رد گم کنی بیش نبوده است. در حالی که گل محمدی بارها گفته است نیاز به مهاجم خارجی از نوع برزیلی اش را دارد تا این لحظه اقدام اساسی صورت نگرفته است. براساس اخبار دریافتی لیگ برتر این فصل روی کاکل بازیکنان برزیلی که در سایر تیم ها به وفور دیده می شوند، اما پرسپولیس از گرفتن حتی یک مهاجم درجه چهار برزیلی محروم و ناتوان است. گویا دست و پای مدیرعامل به همراه معاونش بد جوری قفل شده است، ادامه این رویه بوی استعفا را به مشام می رساند. در فاصله کمتر از ۱۲ روز مانده به شروع لیگ برتر وبا توجه قفل شدن مشکوک نقل وانتقالات پرسپولیس،رقم خوردن هر اتفاقی در این باشگاه قابل پیش بینی است، حتی ارائه استعفا.