چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

تغییرات در باشگاه پیکان می تواند دنباله دار باشد

در باشگاه پیکان تغییراتی را در سطح مدیریت شاهد بودیم که با اقبال همگانی خصوصا در نزد اهالی فوتبال مواجه هستیم.

اقدامی صورت گرفت که هم به موقع بود و هم ضروری. گرچه برخی ها از این اقدام استقبال نکردند که موج مخالفت یک حرکت مهندس شده به حساب می آید که اقبال عمومی را همراه ندارد.
دامنه تغییرات و این بار در داخل باشگاه می تواند ادامه دار باشد؛ زیرا در مدت هفت، هشت ماهی که از مدیریت قبلی گذشت، برخی ها با آدرس اشتباه به داخل باشگاه ورود پیدا کردند که قبول آنها برای جامعه فوتبال قابل هضم نبود و نیست.
اکنون تفکر تغییرات در سایر سطوح به کار گرفته شده و مطالعات آغاز شده است.
با توجه به سوابق و شناخت نسبی از مدیریت جدید، باشگاه پیکان می رود تا از یک باشگاه هزینه و مصرف کننده به دوران گذشته، یعنی به باشگاه سازنده که به کارخانه بازیکن ساز شهرت داشت بازگردد.
با توجه به پتانسیل موجود از نیروهای کارآمد و کار بلد که در داخل باشگاه پیکان حضور دارند، بازگشت به روزها و دوران آفتابی گذشته که باشگاه پیکان را به یک برند سازنده تبدیل کرده بود، در کمترین زمان ممکن امکانپذیر خواهد بود، اما آنچه که در یکی، دو روز گذشته اتفاق افتاد و منجر به تحول و تنوع  در مدیریت باشگاه صورت گرفت، این حرکت با اقبال عمومی جامعه ورزش و خصوصا در فوتبال را نشان می دهد که این نکته درخشان به دوراندیشی مدیران بالا دستی شرکت صنعتی ایران خودرو باز می گردد.