سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

پرسپولیس با سایپا، بازی خداحافظی سیدجلال

قرار بود برای خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال، باشگاه پرسپولیس تدارک وسیعی برای کاپیتان محبوب تیمش به مرحله اجرا در آورد.

در نگاه اول  قرار شد تا با دعوت از یک تیم خارجی، سیدجلال رسما با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، اما به دلیل تحریم ها و مشکلات ارزی این برنامه از دستور کار خارج شد. سپس دیدار پرسپولیس با ملوان  به توافق دو باشگاه در دستور کار قرار گرفت. در آستانه برگزاری این دیدار باشگاه پرسپولیس در جهت اطلاع رسانی به نکته ای اشاره داشت مبنی بر اینکه در نگاه اول ما دعوت ازیک تیم بزرگ خارجی بود تا مراسم خداحافظی سیدجلال در ردیف ماندگارها باقی بماند. باشگاه ملوان به نوع صدور بیانیه باشگاه پرسپولیس معترض شد و انصراف خود را از این بازی با صدور بیانیه ای مبنی بر اینکه بهتر است با تیم بزرگ برنامه خود را دنبال کنید، اعلام کرد.
در پی وقوع اتفاقات سهوی و انصراف تیم ملوان از بازی خداحافظی، باشگاه پرسپولیس با باشگاه سایپا که سیدجلال سابقه بازی در این تیم را دارد وارد مذاکره وتوافق حاصل شد. قراراست قبل از شروع لیگ دیدار پرسپولیس با سایپا در ورزشگاه آزادی به مناسبت دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال برگزار شود.