جمعه دهم فروردین ماه
شکست دختران هندبال از میزبان؛

آغاز راهی دشوار در دور دوم

تیم هندبال دختران ایران بعد از دو پیروزی در مسابقات جهانی مقدونیه شب گذشته مقابل میزبان با اختلاف 11 گل شکست خورد و حالا باید در دور دوم مقابل تیم های ایسلند و سوئد پیکارهای دشواری را تجربه کنند. برای این بچه ها شکست یا پیروزی می تواند تجربیات ارزشمندی را به همراه داشته باشد.

دختران هندبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان که به میزبانی اسکوپیه مقدونیه شمالی در حال برگزاری است مقابل میزبان به میدان رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۳۱ مقابل مقدونیه شمالی شکست خوردند.

نگین فراهانی دومین گلزن ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در دقایق نخستین نیمه اول با مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به ترک زمین مسابقه شد و همین امر هم تاثیر بسزایی در ادامه روند بازی برای ملی‌پوشان ایران داشت.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات با مقدونیه شمالی، ازبکستان و سنگال همگروه بود که مقابل ازبکستان با نتیجه پرگل ۴۷ بر ۳۱ و برابر سنگال با حساب ۳۹ بر ۲۹ پیروز شد.

اکنون تیم ایران با ۴ امتیاز بعد از میزبان در رده دوم گروه خود قرار گرفته است و در مرحله دوم این مسابقات با تیم‌های اول و دوم گروه یک یعنی ایسلند و سوئد همگروه خواهد شد.