سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه؛

انتقال تجربیات ایران به میزبان

بازی‌های کشور های اسلامی در حالی در شهر مولانا  برگزار می شود که ۵۶ کشور اسلامی با حدود ۶ هزار ورزشکار، مربی، سرپرست و همراهان در این رویداد حضور دارند، نکته جالب توجه این است که میزبان از کمترین اطلاع از مقررات و پروتکل‌های بازی‌ها بهره‌مند است و در خیلی از موارد هیچ اطلاعی از مقررات ندارد.

کاروان ایران که از افراد با تجربه‌ای همچون دکتر اصغر رحیمی، دکتر محمدرضا دهخدا و خانم اسلامیان و دیگر افراد با تجربه استفاده می کند با ورود به شهر قونیه و پی بردن از بی‌اطلاعی مسئولین برگزاری ترکیه شروع به همکاری با مسئولین در قونیه نموده و تجارب گرانبهای خود را به مسئولین این رویداد مهم انتقال داده و نواقص را رفع کردند.

مسئولان با تجربه کاروان ایران با حضور در بخش‌های مختلف کمیته برگزاری همه نواقص میزبان در امر مسابقات را بر طرف کردند و این موضوع دقیقاً به دلیل تجارب گرانبهای کادر سرپرستی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی و المپیک است.

دکتر اصغر رحیمی، خانم اسلامیان و دکتر دهخدا هر روز در محل دهکده بازی‌های کشورهای اسلامی، مشکلات میزبان را با دانش و تخصص و تجربه ارزنده خود بر طرف می کنند و این یک افتخار بزرگ برای ایران است که چنین سرمایه‌های ارزشمند مدیریت و سرپرستی در ورزش را داراست.